• gustav1980

Medlem
    4 maj, 2019 vid 20:10

V70/XC70 från 2008 fram tills att de slutade tillverkades har den funktionen, enstaka undantag finns för modeller med sportstolar. Samma gäller för S60/V60/V40/V50.
    Äldre modeller är jag osäker på, och tyvärr har Volvo helt slutat med fällbart framsätet på den senaste generationen bilar 🙁

Passat tror jag aldrig har haft det som standard faktiskt, men Tiguan/T-roc senaste generationen har det. Vet att vw generellt krånglar lite med att erbjuda det som tillval också, finns bara i kombination med vissa utrustningspaket osv.

Köp Volvo!

• the_novice

Medlem
    4 maj, 2019 vid 20:51

På min passat variant (2008 tror jag ) så kör jag fram framsätet så långt det går, tar bort nackstödet, och fäller ryggstödet bakåt tills det tar emot. Det blir inte helt platt men det räcker hyfsat. 🙂

• staffomania

Medlem
    5 maj, 2019 vid 15:53

V70/XC70 från 2008 fram tills att de slutade tillverkades har den funktionen, enstaka undantag finns för modeller med sportstolar. Samma gäller för S60/V60/V40/V50.

Äldre modeller är jag osäker på, och tyvärr har Volvo helt slutat med fällbart framsätet på den senaste generationen bilar 🙁

Passat tror jag aldrig har haft det som standard faktiskt, men Tiguan/T-roc senaste generationen har det. Vet att vw generellt krånglar lite med att erbjuda det som tillval också, finns bara i kombination med vissa utrustningspaket osv.

Köp Volvo!

Tack! Då ska jag kolla på Volvo.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.