Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfblaskan
-
Surfblaskan
Publicerad av gegga på 23 februari, 2001 vid 09:50Har pojkarna i surfblaskan.com gått i ide?
Börjar det inte vara dags för en uppdatering
snart.Om dom ska vara ledande forum i Sverige får dom nog
skärpa sej och uppdatera lite oftare annars glömmer
nog många länken.brattberg svarade 24 år sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Ja faran är nog att det kan gå för dom som för denna chat.
Att alla riktiga surfare försvinner och det blir nåt privat forum för några missförstådda Northseglare på mälaren. -
förstår inte vad du menar. Jag seglar inte North och aldrig på
mälaren heller.Men du som är en riktig surfare har väl förstår handlat dina grejor
hos Surfersparadise maffian. -
Just nu händer det ju inte så mkt på windsurfingfronten så ngn måste ju hålla låda på denna konf. Det är ju HÄR alla nyheterna finns! Missförstådda??
vooodo
-
Och den som skriver mest inlägg vinner ju…eller?? Jag ju LÅNGT bakom herr ”anonymous” =o)
vooodo
-
Jag fick mejl av dom häromdan så dom lever iaf
The old Börje Brygga
-
Hmmm, tja vi har inte riktigt gått i ide men nära nog, vi har en del material och intervjuer men vi har inte orkat lägga upp det. Jag gjorde en intervju med Jona i mellandagarna efter VM men jag har fortfarande inte fått tummen ur att lägga upp den…orken tröt lite efter vår ambitiösa inledning och efter lite jobbbyten å sådär har fritiden minskat, ni vet hur det är när jobbet kräver lite tid osv.
Jag vet inte om jag vågar säga: Ha tålamod – det kommer snart, men nån gång kommer det väl.
Ha det bra
/Bratt
Logga in för att svara.