• sourra

Medlem
    10 september, 2008 vid 12:04

Får två nya Naish på fredag som jag ska köra utav bara fan i höst och vinter, samt har en andra generationens custom på väg så jag ser inte när jag ska hinna åka på en fjärde bräda 🙂 Däremot är jag intresserad av att ta fram en typ av skim för lek på lättvindsdagarna (typ 3-6 m/s). Vi snackar mer om det i helgen.

• patrikol

Medlem
    10 september, 2008 vid 15:33

@sourra 498567 wrote:

Får två nya Naish på fredag som jag ska köra utav bara fan i höst och vinter, samt har en andra generationens custom på väg så jag ser inte när jag ska hinna åka på en fjärde bräda 🙂 Däremot är jag intresserad av att ta fram en typ av skim för lek på lättvindsdagarna (typ 3-6 m/s). Vi snackar mer om det i helgen.

Får en Global 6.0 på Måndag skall också bli grymt kul!

• gurra_g

Medlem
    10 september, 2008 vid 15:50

@RtotheG 498538 wrote:

usch naish 😛 custom ska de vara inte sugen på o beställa en av mig sourra ? 😛

vad tar du för en custom vågis? Någon hemsida med bilder på brädorna?

• skotten

Medlem
    10 september, 2008 vid 16:02

coming soon to http://www.Kiteboarder.se

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 19 svar september 2008
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA