Senaste nytt Forums Vågsurfing Surfbräda – Storlek /hjälp vågsurf

• Surfbräda – Storlek /hjälp vågsurf

Publicerad av teddy515 på 3 augusti, 2015 vid 16:12

Hej alla surfintresserade!

Har under detta år varit i Australien och Bali och surfat ett par veckor och verkligen fastnat för denna underbara sport.

Nu till saken så var jag inte så noga med vad jag hyrde för bräda, blev mest rekommenderad av säljaren/kompisarna. Men nu vill jag införskaffa mig en alldeles egen bräda som fungerar både i Sverige samt utomlands.

Så nu vänder jag mig till er om hjälp vad jag ska välja för bräda. Jag vill ha en bräda som jag kan utvecklas med

Längd: 166cm
    Vikt: 60kg
    Kroppsbyggnad: God form
    Surfnivå: Nybörjare (självklart är jag det fortfarande, men klarar att komma upp på mindre vågor)

Tack på förhand!

teddy515 svarade 9 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Surfbräda – Storlek /hjälp vågsurf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.