Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen surfbuss

• surfbuss

Publicerad av robert på 8 april, 2003 vid 17:44

VW Transporter Syncro -86
    skatt o bes u.a till 2003-12-31. lb reg = tokbillig skatt. den har gått 13600 mil. lilla motorn 78 hk, motorvärmare. 4hjulsdriven o 4 växlad + lågväxel o diffspärr. SoV däck som är MYCKET fina.
    Jag har gjort en liten renovering av motorn och förgasaren så att motorn går jättefint. Jag har också bytt tändningslås,oljeslang och kylarslang. Jag har jättefina tändstift som jag bytte förra året. Dom håller i 6000 mil, så dom är riktigt bra.Bromsarna är bytt -00 nya rattaxelknutar -02. Den är inredd så att man kan ha massa surfgerejjer i den. Sen kan man fälla ut lite grejjer så att man kan sova i den. Det finns ett bord också. Jag har sågat bort lastskivan så att det blir öppet dit fram. Men jag har gjort så att det är enkelt att skruva fast skivan igen för besiktningen. Bussen funkar riktigt bra.
    pris: ca 14000:-
    finns i Rimbo
    tel. 073-9347218
    robert@vindsurf.zzn.com
    //Robert

robert svarade 21 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • robert

Medlem
    13 april, 2003 vid 07:05

är det ingen som vill ha en buss??

• jpeter

Medlem
    13 april, 2003 vid 22:56

Är det den ni kör med i trailern till beyond normal wink.gif

• robert

Medlem
    14 april, 2003 vid 05:40

ja, hur visste du det?? har du sett den?? vem är du??

• robert

Medlem
    8 maj, 2003 vid 16:25

eventuellt billigare vid snabb affär

• mag

Medlem
    8 maj, 2003 vid 19:29

Var ligger Rimbo?
    Varför säljer du bussen?
    /Magnus, Göteborg

• robert

Medlem
    8 maj, 2003 vid 20:54

Rimbo ligger en bit norr om sthlm. Jag säljer den för att jag vill ha en bil istället. Det blir så dyrt att åka med en buss hela tiden när man ska nån stans och jag har inte råd att ha både buss o bil. Jag pluggar och har bara haft den till surf, men snart ska jag börja jobba och då vill jag ha en bil.

Robert

• psycho_se

Medlem
    8 maj, 2003 vid 23:54

Hej jag kan ge 10 papp för bussen.
    Om du intresserad maila mig på spacescience_1@hotmail.com
    mvh josh

• robert

Medlem
    15 maj, 2003 vid 18:54

Jag bytte bromsbackar på den idag. så nu funkar bromsarna också riktigt bra…
    Kan också maila fler bilder.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen surfbuss

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.