Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Surfbuss köpes!

• Surfbuss köpes!

Publicerad av tigger på 23 juni, 2004 vid 11:54

Hej!
    Fasen nu har ja missat två folkabussar på inte alls lång tid! Finns det nån annan som har en att sälja? Vore nice om den inte va för rostig i de bärande delarna å inte så dyr! Behöver inte vara inredd fast de gör inget om den e de…Fasen e ganska intresserad av de mesta! Föresten drar en folka mycket?

Har ni nån som ni vill sälja så majla eller ring!

Tjing //Davie!

super54@hotmail.com
    0739-169596

Vore bra om den va i närheten av GBG!

surfmatsa svarade 20 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • styret

Medlem
    23 juni, 2004 vid 15:15

Markus s-77´s kommenatr om bränsleförbrukningen i sin t3a.
    fan nu när originalmotorn (den lilla, min anmärkning) sitter i drar han ju knappt nånting. kan köra 54 mil på en tank…

det är 60literstank i en sån…

• hstrom

Medlem
    24 juni, 2004 vid 10:34

Tja Davie!!

Så du e’ oxå ute efter buss… jag med…. Blir det nåt surf i midsommar eller?? Jag drar till farsan i eftermiddag.. blir nog surf där imorrn… Sen ska jag till fredde på lörd… förhoppningsvis surf… annars en jäkla fest… grin.gif

Hör av dig om du ska uppåt tjörn….

/Jonas
    0762-359555

• anonym-anvandare

Medlem
    11 juli, 2004 vid 13:53

Min folka -83:a drar 1,1 landsvag och 1,4 i stan…o da har jag bara fyra vaxlar

• alpan

Medlem
    22 juli, 2004 vid 07:49

har en transporter disel 82:a den dra ca 07 liter milen, då går det dock inte så snabbt…..

• nicko_

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 12:53

Kanske att jag säljer min trotjänare… Vill ha 20 loppor för den dock! Skulle någon vara intresserad?

• surfmatsa

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 11:23

Hallå !!!
    Här finns “stora blå” till salu :http://www2.blocket.se/view/3101967.htm?l=0&c=1&city=0

mvh surfmatsa

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Surfbuss köpes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.