Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfbuss någon?
-
Surfbuss någon?
Publicerad av tote på 13 augusti, 2009 vid 21:16http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/23894/cat/17
Hade varit kul att få lämna den vidare till någon likasinnad som kommer använda den som surfbuss.
De flesta som hört av sig vill skicka den till afrika eller riva ur skåpet :frown:.
Självklart är priset prutbart för surfare :wink:.
Svart…nitar…stickers…ölkyl…:santa:litease svarade 15 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Snygg! Ölkylen gör den given ju! Rätt sugen måste jag erkänna… 🙂
-
sourra;566326 wrote:Ska du skaffa ny bangbus Tompa?
Blir nog en ny större till våren ja…:grin:
-
FIIN :cool2: men för liten speciellt taket…
Det ska va en Sprinter, gärna gammal ambulans för då finns sängen och lustgasen redan :grin::santa::grin:
kolla kvd. där brukar finnas fina projekt till bra pengar…
-
Tote;566372 wrote:Blir nog en ny större till våren ja…:grin:
Men det är ju på hösten och vintern det är kallt att byta om ute i friska luften…
-
KiteLife;566397 wrote:FIIN :cool2: men för liten speciellt taket…
Det ska va en Sprinter, gärna gammal ambulans för då finns sängen och lustgasen redan :grin::santa::grin:
kolla kvd. där brukar finnas fina projekt till bra pengar…
Tack för tipset. Har hört många prata gott om kvd men aldrig kollat in sidan innan.
-
debkåusf;566575 wrote:Motor? Diesel?
D e eniga såndäringa bensinare med 4 cylindrar som spinner så fiint med shell V power i tanken serru!
-
sourra;566425 wrote:Men det är ju på hösten och vintern det är kallt att byta om ute i friska luften…
fan, tänkte inte på det…får väll behålla den då…eller köpa en större med en gång…:grin:
-
-
sourra;566685 wrote:
”Ska den på export så demonteras inte blåljusen och sirenen”. Jag skulle kunna tänka mig åka ner till Tyskland och beställa den därifrån och sen köra hem den igen, fatta respekten att komma in med blåljus på surfspoten.
”Emergency! Emergency! Flytta på er. Jag MÅSTE ut och surfa!” Haha! 😀
Logga in för att svara.