Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfbuss säljes

• Surfbuss säljes

Publicerad av Oregistrerad på 13 augusti, 2006 vid 11:24

Nu säljer jag min pärla! Chevy van -89, Starcraft, High Top, Automat, Kaptenstol, inredning 180×180 cm bädd med plats för surfgrejer under bädden som med ett enkelt handgrepp blir till soffa och bord dagtid. Plats för 2-3 brädor, massa segel, mastar och övrig tillbehör. Skattad, besiktigad, v+s däck, bensin 95. Prisförslag 15 000:-. Ring Chatarina på 070-396 95 61 om du är intresserad.

kine svarade 18 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • johanc

Medlem
    13 augusti, 2006 vid 19:19

Ahhh.. prova på ”köp/sälj”…

🙂

JohanC

• macl3an

Medlem
    13 augusti, 2006 vid 23:02

Får man fråga hur mycket soppa en sån här maskin drar?

• jayp

Medlem
    14 augusti, 2006 vid 08:05

var finns den? har du bild?

• kine

Medlem
    14 augusti, 2006 vid 09:35

jag hade en GMC -89 ett tag och den drog minst 2 liter. grymt sköna bilar, men drar ju som sagt en del soppa + att de inte är några höjdare på vintern.

/henka

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfbuss säljes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.