Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Surfbussen mot Varberg, apelviken nu!

• Surfbussen mot Varberg, apelviken nu!

Publicerad av farbrorfraz på 24 november, 2011 vid 10:30

Hej!

Vi rullar med hela bussen mot apelviken nu, och hoppas att regnet håller sig borta och vinden håller i sig!

Är det någon som ska dit? Bussen är full med prylar från Ozone, Nobile och Xenon, så det är bara att testa allt ni orkar!

Ses på stranden!

farbrorfraz svarade 12 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • mikepunisher

Medlem
    24 november, 2011 vid 10:45

Kom upp till Norrland….:-))

• farbrorfraz

Medlem
    24 november, 2011 vid 10:49
    Quote:
    Kom upp till Norrland….:-))

Jodå, vi kom dit å. Men int me bussen. Vill du testa på ozone i vinter, kom förbi Tärnaby! det ligger på vägen… 😉

• mikepunisher

Medlem
    24 november, 2011 vid 12:26

Haha, tänkte mer på någon spot kring Gävle, Söderhamn, Hudiksvall. Men kanske får bli en resa till er i Stockholm istället. Skulle vara kul och testa lite prylar som ny kite och ny bräda.

/MIK

• farbrorfraz

Medlem
    26 november, 2011 vid 09:04

Vi kör idag igen! På väg mot Varberg nu, passa på att testa årets nyheter från ozone, nobile och xenon!

Vi ses på stranden!

• above_the_law

Medlem
    26 november, 2011 vid 18:22

Vill bara tacka för lånet av Reo-kiterna (8 & 10 kvm), när jag stod och tvekade om jag skulle ta min Hadlow 7:a och 11:a!

Visade sig vara en väldigt snabbsvängd sak med bra drift-egenskaper och utmärkt för den som vill ha möjligheten att ta kraften ur kiten snabbt utan att använda depowerstrap. Helt enkelt en kite för SURF-kite!
    Att jag sedan skulle föredra kortare bar-throw (vilket säkert går att ordna) och smalare bom har nog mer att göra med korta armar och vana av Flexifoil-bommar…
    Den direkta känslan utan pulleys och rel.mycket C-shape gör den säkert till en helt ok freestyle kite också, men det får någon annan som testat uttala sig om…

Extra cred för riktigt trevligt bemötande och service också grabbar:-)

• farbrorfraz

Medlem
    26 november, 2011 vid 18:39

Grymt trevlig dag på stranden idag! Skoj att så många pallrade sig ut i höstrusket och tack ni som testade lite drakar och brädor!

Nicco, kan inte annat än hålla med om Reon! Min personliga favorit. Surf i all ära, det är en GRYM all-roundkite som klarar det mesta. Bom och throw skulle jag säga är ganska lika många andra märken, inte jättelång men samtidigt ingen ren c-kite bom heller..

Trevligt att du tyckte det var trevligt! Är det demo så är det, klart det ska va färdigpumpat!

• farbrorfraz

Medlem
    6 december, 2011 vid 14:49
    Klaperserokw;676951 wrote:
    Hello, and where the mail admin?

hello hello. Im not sure i understand your question?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Surfbussen mot Varberg, apelviken nu!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.