Senaste nytt Forums Vågsurfing surfchick/justynas mailadress!

• surfchick/justynas mailadress!

Posted by anonym-anvandare on 19 december, 2002 at 01:07

tjena

ska kanske till hawaii ensådär 5månader från januari, avundsjuka?, iallafall läste at hon varit där och jag har några frågor som hon förhoppningsvis kan svara på.

någon som kan hennes mail, eller så får du ju gärna själv höra av dig här!

anonym-anvandare replied 21 years, 11 months ago 3 Members · 7 Replies
  • 7 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    19 december, 2002 at 14:01

Tjing!

It´s me smile.gif. Hoppas jag kan svara på dina frågor. Maila på sjustyna@hotmail.com

//Surfchick

• packae

Member
    19 december, 2002 at 20:40

Tja Surfchick!
    Är inte du i sydafrika och lapar i dig i sommarsolen? I så fall kanske du kan bjuda på en lägesrapport!
    Ha det och God jul!
    /Markus

• anonym-anvandare

Member
    10 januari, 2003 at 02:09

Jo da, jag ar har (i SA alltsa). Har lamnat CT och ar nu i Mossel Bay. Drar vidare till J-Bay imorn. Skriver mer nar jag har tid och ork. Klockan ar for tillfallet 04.15 pa morgonen och jag har just ramlat hem fran krogen. Behover zzzzzzzzz

-Kjams

• anonym-anvandare

Member
    13 januari, 2003 at 11:01

Tja!

Ar i J-Bay nu. Surfet har varit sadar faktiskt. Eller rattare sagt, vagorna passar mig perfekt men ar lite val snalla for proffsen. Sjukt svart att hitta juste internetuppkopling har, sa det blir en kort rapport denna gang. Grym surfby detta. Surfshoppar i varje horn. Billabong ager stan men det mesta finns att fa tag pa. Juste secondhandbrador ar dock nastan omojliga att fa tag pa men nytt ar ratt billigt har sa det funkar anda. Vet inte om jag drar vidare upp till Durban eller om jag stannar har tiden ut. Har traffat riktigt grymma manniskor sa jag far se hur det blir.

Later Bru!

//Surfchick

• anonym-anvandare

Member
    14 januari, 2003 at 15:27

Japp, avundsjuk är nog rätta ordet!
    Hoppas att surfingen blir fortsatt bra.

Kalla nordiska hälsningar Markus

• preppie

Member
    14 januari, 2003 at 19:39

Surfchick! Akta dig för hajar där uppe. Durbanområdet är känt som att ha flest hajattacker med inblandning av surfare i världen!

• anonym-anvandare

Member
    21 januari, 2003 at 19:07

Tjing igen!

Surfade ett bryt kallat Kitchen Windows i J-Bay haromdagen. Hade precis borjat rida en vag nar mangder av delfiner dok upp. Minst 20 st, sakert fler. De ville surfa samma vaor som vi och tre var sa nara mig att jag kunnat ta pa dem med utstrackt hand. Maktigt bru, maktigt!

Verkar inte som om jag kommer ta mig till Durban. Ar tbx i CT nu och stannar har veckan ut, sedan kor jag nog tbx till J-Bay for mer (och varmare) surf. Har bara knappa tva veckor kvar i SA och Durban ar ratt langt bort. Haller mig nog kvar har nere tiden ut.

//Surfchick

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing surfchick/justynas mailadress!

You must be logged in to create new discussions.