Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › surfdagboken.se
-
surfdagboken.se
Publicerad av s på 27 juli, 2009 vid 22:20Nu är jsg ikapp! Som ni har väntat på detta… 🙂
Jag har uppdaterat surfdagboken med nya dagar och även lagt in lite bilder från förra hösten. Ni finner även orsaken till vinterns dåliga aktivitet på surfdagboken där…
Jag har fixat möjlighet att lägga inlägg via mobil så nu ska jag börja tävla med Gurra om vem som är snabbast med uppdateringar!
Vi ses på vattnet!
/Staffan
luwa1111 svarade 15 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Hur tänkte du här egentligen???
DAG 14 : Torsdag 28/5
**** / Apelviken / VNV / Neil Pryde Combat 4.2 / RRD HCW75Vaddå 4 * ?? Om inte det var en episk dag i Apelviken så lär vi aldrig få uppleva någon där………………..
Tacksam för svar!
//Hellmanski
-
Sköna rapporter från både Svedala och även Europa Staffan!
Kul och ses i Apels vågor förra veckan. -
Gött!
Fin bild du fick på mig i Gislövs, skulle man möjligtvis kunna tigga sig till en högupplöst av den?
-
Ola_P;562060 wrote:Gött!
Fin bild du fick på mig i Gislövs, skulle man möjligtvis kunna tigga sig till en högupplöst av den?
Eftersom du är sjukt mycket bättre på Photoshop än vad jag är så skickar jag den gärna!
Kommer på något sätt till dig.
/Staffan
-
Luwa1111;561984 wrote:Hur tänkte du här egentligen???
DAG 14 : Torsdag 28/5
**** / Apelviken / VNV / Neil Pryde Combat 4.2 / RRD HCW75Vaddå 4 * ?? Om inte det var en episk dag i Apelviken så lär vi aldrig få uppleva någon där………………..
Tacksam för svar!
//Hellmanski
Stjärnorna är högst ovetenskapliga. Det är en upplevelsebaserad bedömning och min upplevelse var inte episk. Men det kanske din var och då är det bara att gratulera!!!
Det är sällan jag utdömer fem stjärnor (freestyle kan aldrig få högre än tre har jag och MC kommit fram till) och dessa dagar skall man minnas så länge att man skryter om dem inför barnbarnen. Det tror jag inte jag kommer göra om 28/5 2009 dag.
Du har väl sett de högst ovetenskapliga förklaringarna? http://www.surfdagboken.se/staffan.ranking.html
/Staffan
-
S..;562185 wrote:Eftersom du är sjukt mycket bättre på Photoshop än vad jag är så skickar jag den gärna!
Kommer på något sätt till dig.
/Staffan
Spelar ingen roll i Gislöv, där är ju ljuset bra redan från början. 🙂
Tackar!
-
Varken vetenskap eller ovetenskap är mina starka sidor men jag tror jag fattar grejen:confused2: //Hellmanski
Logga in för att svara.