Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfdays in Habo now

• rocklund

Medlem
    7 maj, 2007 vid 17:19

förhoppningsvis ja

• joth

Medlem
    7 maj, 2007 vid 18:07

Kommer dit i morgon kväll vid 17 tiden. Spar lite vind tills dess.

• foobar

Medlem
    7 maj, 2007 vid 20:11

Givetvis. Efter jobbet ungefär.

Som en bonus bjuder vi på att vi under söndagens vindbesvikelse drog upp betongpålarna i vattnet utanför dungen. Med bil och långa rep. Kanske räddar några brädor och fenor. Tog upp en bunke andra stenar också. En påle kvar dock. Får se om vi inte kan få upp den också nån gång. Har ni inget för er i vindsurfingpausen så varför inte plocka upp lite sten?

• podde

Medlem
    8 maj, 2007 vid 06:40

Är sugen på vågor istället, tror ni Skanör eller Vejbystrand kommer funka i eftermiddag? Annars blir de nog Habo.

• bananen

Medlem
    8 maj, 2007 vid 11:57
    podde;381657 wrote:
    Är sugen på vågor istället, tror ni Skanör eller Vejbystrand kommer funka i eftermiddag? Annars blir de nog Habo.

Jag är åxå jäkligt sugen på swell. Fast jag håller mig nog tills imorgon. Funderar på att dra Norrut… DAlen kanske kan vara aktuellt imorgon? Det verkar ju bli VNV.

Vad tror ni?

• gnutten

Medlem
    8 maj, 2007 vid 12:00

JA! Äntligen, kommer inte ens ihåg när det var vettig vind sist.

Skall bli spännande och se om skatesurfen har gjort någon nytta. På asfalt funkar det smidigt med 360 gippar, helikopterslag och cowboys. På vattnet brukar kanppt något funka :-(, men men

• bananen

Medlem
    8 maj, 2007 vid 12:06

Hmm, ser ju ut att bli NV snarare än VNV. Kanske läge för Malen båstad?

• podde

Medlem
    8 maj, 2007 vid 13:16

Blir nog Habo för mig idag, men vinden är ju lynning som en gammal gubbe…

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/borgervejr.htm?param=wind&map=undefined&dmiobs=true (drogden)

• bananen

Medlem
    8 maj, 2007 vid 13:58
    podde;381758 wrote:
    Blir nog Habo för mig idag, men vinden är ju lynning som en gammal gubbe…

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/borgervejr.htm?param=wind&map=undefined&dmiobs=true (drogden)

Ja, idag verkar det lurigt. MEn imorgon? Är det någon som vill åka upp till båstad eller vejby? Jag åker vid lunch.

• wind-lover

Medlem
    9 maj, 2007 vid 18:10

Nu har det varit två grymma dagar hittills 😀 speciellt idag, vågor, vind och massor med folk!

Bara och hoppas på imorgon också! ser ut att bli runt 10m/s så kan ju funka.

• kapten-k

Medlem
    10 maj, 2007 vid 21:49

Körde 6,6 mellan 18.00 till 19.00 i habo i dag
    VNV och ganska lite folk, har iofs inte seglat där på 1,5år.
    Nån som vet vad de gör med parkeringen i dungen?

• gnutten

Medlem
    11 maj, 2007 vid 08:16

Dungen ska väl bli parkering för riktigt folk (ej surfare…). Tyvärr är det mycke färre P-platser där, nu när dom byggt om. Snart börjar det närma sig halvvägs, efter ett år. Dom brukar ju vara där och bygga näre det är SM…

Tanken är att det skall bli en strandprommenad från Lomma t Bjäred. Dock har dom med hus längs havet inte riktigt samma åsikt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfdays in Habo now

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.