Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SurfersParadise

• anonym-anvandare

Medlem
    16 mars, 2003 vid 00:05

Bättre med låga priser från början. Jag vill ha bra pris utan att måsta stå och pruta en halvtimme bara för att endel tycker att det är roligt, särskilt inte när det blåser och man behöver en ny fena. Samma pris för alla tycker jag är bra.

• hifly

Medlem
    16 mars, 2003 vid 13:57

äntligen är sp`s nya sida klar! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 mars, 2003 vid 16:47

Surfers Paradise – finns det något mer kontroversiellt i surfsverige?
    En jäkligt trevlig butik som jag gärna besöker och visst blir jag inspirerad att handla. När det kommer till själva shoppandet kan man i vissa fall bli lite ställd av bemötandet. Ett par gånger så har man stött några säljare som är grymt kaxiga – och det gör själva affären trist. Sedan måste det sägas att jag blivit väldigt väl bemött flera andra gånger – vilket får mig att komma tillbaka. Mycket att vinna med rätt attityd med andra ord.

• endy

Medlem
    16 mars, 2003 vid 18:53

Helt rätt!
    Detta gäller ju inte enbart sp utan alla affärer generellt, om personalen är trevlig och duktig kommer man tillbaka.
    Detta är ju ganska givet, fast uppenbarligen inte för personalansvarige på sp, då jag upplevt samma sak.
    Vissa gånger jättetrevlig och kunnig personal å andra sidan skrytig och jobbig sådan.

Forza Surfing

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SurfersParadise

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.