-
SURFERSPARADISE
Hört mycket skit om er på senaste så därför får jag ge er en medalj till SP i Varberg för er grymt fina service då ni hjälpte mig med bombeslaget till Dynafiberbommen.
Tack
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SURFERSPARADISE
Hört mycket skit om er på senaste så därför får jag ge er en medalj till SP i Varberg för er grymt fina service då ni hjälpte mig med bombeslaget till Dynafiberbommen.
Tack
Bra initiativ, man måste ju påtala när man blir väl bemött och inte bara utdela ordentliga skopor så jag hakar på:
Jag blev mycket väl omhändertagen hos Skidsport Bromma i helgen när min bom inte var som den skulle och tackar ödmjukast.
Det är mycket bra med stora välsorterade surfbutiker på hemmaplan!
/feg
Ja jag kan lägga ett lovord för surfersparadise som utan att knussla skickade ett “låsbeslag” till min LocalSpirit bom när det hade gått sönder.
Hm, har aldrig förstått mig på den eller dom som har dissat ner på SP.. Har ALDRIG haft några som helst problem med dom.. Sen att dom kan ha mycket att göra ibland, det är väl inget att hänga läpp för?! Det finns ju mycket godis att titta på när man väntar..:) Nej, tummen upp för SP!!!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SURFERSPARADISE
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.