Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing +++SURFERSPARADISE+++

• +++SURFERSPARADISE+++

Publicerad av surfen på 10 juni, 2005 vid 12:51

Det finns fortfarande service minded personal ute bland butikerna och det har jag aldrig tvivlat på! Ringde i går till SP och frågade om en reservdel till en bom, nej något nytt fanns inte men väl en gammal bom som dom kunde slakta och ta delen ifrån. OK bara den är 7st lag jag till, och det var den. Ingen brådis för jag ska bort en vecka och surfa talade jag om för killen. Det är lugnt sa han, men jag tar bort den idag (läs igår) så har du den nog med posten imorgon. Så när posten kom idag så fanns där en liten brun påse från SP med rätt del i. Det kallar jag SERVICE, och alla bommar får följa med på resan. Tack SP för bra bemötande grin.gif

surfen svarade 19 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • musmagneten

Medlem
    10 juni, 2005 vid 13:34

Förstår inte att de ska få cred bara för att de gör sitt jobb…? Själv sliter jag 8 timmar om dan utan att få den minsta uppskattning. Det vore en annan sak om det var ideell verksamhet de bedrev. Nu är de väl vinstdrivande antar jag och prylen du fick hem var väl inte gratis heller för den delen. Det vore en annan sak om de personligen levererade din lilla reservdel på en sammetskudde…

• mjunken

Medlem
    10 juni, 2005 vid 13:49

Va inte så bitter nu, om någon vill ge surfers lite cred vad är det för fel med det confused.gif confused.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    10 juni, 2005 vid 13:51

de var mig ett par riktiga servicemindade snubbs på SP, mycke cred till dem, heja SP! nått måste dem ju få när dem sliter å betjänar sina kunder dag ut å dag in..

å jag tror nog att den råsa-blusmagneten oxå får något..

själv får jag plocka på mig en å annan chips-påse cool.gif
    ..om man nu kan se de som ett plus?, 1 plus på min mages KG vilketfall, höhö hoho

• silversurfarn

Medlem
    10 juni, 2005 vid 14:03

Musmagneten: Bli inte förbittrad (det är ju fredag), berätta vad du sliter med hela dagarna istället så kan vi andra (förhoppningsvis smile.gif ) säga hur mycket vi uppskattar det du gör!

• surfen

Medlem
    10 juni, 2005 vid 14:52

Jo den var GRATIS….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing +++SURFERSPARADISE+++

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.