Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surffestival Kristiflygarhelgen På Haga Park Öland

• styret

Medlem
    19 maj, 2006 vid 08:57

mina personliga meterologer ställer prognosen
    På torsdagen förhoppningsvis soligt och varmt med god möjlighet till bris. Mot kvällen blötare och blötare för att framåt natten övergå till full dimma. eventuellt uppsprickande framåt morgonen men kan hålla i sej ända till söndag.

• clemens

Medlem
    19 maj, 2006 vid 09:36
    Henke201 wrote:
    ähhh prag är inget att åka till nu, skulle vatt där förra året 😉 förresten borde inte du plugga fysik som alla andra gör nu? 😛

Ahhhhhhhhh, fysiken är avklarad!
    Nja, förra året vet jag inte om jag hade velat vara i prag med alla polhemsdrägg:wink:
    Är ju inte så mycket för att bajsa under plankor på hotell och köpa prostituerade….

• henke201

Medlem
    19 maj, 2006 vid 09:53

@Clemens]

Henke201 wrote:
    ähhh prag är inget att åka till nu, skulle vatt där förra året ) förresten borde inte du plugga fysik som alla andra gör nu? :P[/quote wrote:

Är ju inte så mycket för att bajsa under plankor på hotell och köpa prostituerade….

varför åker du då till prag? 😀

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surffestival Kristiflygarhelgen På Haga Park Öland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.