Senaste nytt Forums Surffilm från WA och Maui nu uppe på FTP:n!

• jakegson

Medlem
    30 september, 2003 vid 07:41

Tackar Johan, vaddå surfnojja?
    Jag har ju precis tagit upp min otroligt intressanta och mycket lärogivande utbildning på Chalmers och har inte ens reflekterat över surf sedan 1:a sep. Nu har jag bara en massa underbara föreläsningar och framförallt några fantastiska tentor att se fram emot de närmsta veckorna…!
    Jake

• highway

Medlem
    30 september, 2003 vid 08:09

Verkligen härlig film!!

hmm börjar fundera på att dra till Maui i Mars 🙂

//Magnus

• surf_matz

Medlem
    30 september, 2003 vid 13:49

Respekt!

Fan vicken bra film!!

• callekuling

Medlem
    30 september, 2003 vid 14:55

Får tacka så hemskt mycket för en riktigt bra film. Fick en själv att drömma sig bort för en stund från kemi böckerna…

/Calle Persson!

• jakegson

Medlem
    30 september, 2003 vid 15:02

Tack så mycket Highway, Surf_Matz och Callekuling för de snälla orden! Riktigt kul att så många gillar den! Det var ju trots allt det första jag har klippt ihop.
    Ha en bra dag!
    Jake

• kine

Medlem
    30 september, 2003 vid 15:06

jag kan bara instämma, tack så mycket för en kanonfilm. skön musik oxå. jag startade upp och satt som klistrad hela filmen. det var några riktigt sköna minnen från Maui som dök upp på näthinnan…

/henke

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Surffilm från WA och Maui nu uppe på FTP:n!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.