Senaste nytt Forums Vågsurfing Surfgrupper i närheten av Stockholm

• Surfgrupper i närheten av Stockholm

Publicerad av fridaaa på 28 maj, 2016 vid 15:12

Hej!

Är det någon som vet om det finns grupper i Stockholmsområdet som samåker och surfar ihop när det finns bra vågor i krokarna (typ Torö)?

Jag har bräda och våtdräkt men ingen bil så vore toppen om det fanns något slags community som man kan ansluta sig till! 🙂

/Frida

challgren svarade 8 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • henxor

Medlem
    7 juni, 2016 vid 13:50

Tjo!
    Tyvärr har jag själv inte hittat några. Ibland skriver folk här eller i chatten på surfsverige när dom ska ut.

Jag har bil och rack, men få vänner som surfar här i sverige. Så hojta till om du vill ut så kan vi styra upp lite samåkning 🙂

• challgren

Medlem
    9 juni, 2016 vid 16:51

@fridaaa 739360 wrote:

Hej!

Är det någon som vet om det finns grupper i Stockholmsområdet som samåker och surfar ihop när det finns bra vågor i krokarna (typ Torö)?

Jag har bräda och våtdräkt men ingen bil så vore toppen om det fanns något slags community som man kan ansluta sig till! 🙂

/Frida

Det här är “något slags community” 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Surfgrupper i närheten av Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.