Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfhandlare, service och Streamlined

• Surfhandlare, service och Streamlined

Publicerad av anonym-anvandare på 6 april, 2004 vid 09:57

Tycker det är lite mycket gnäll här på konfen. Nyligen var det kritik av Surfers Paradise, Sveriges enda riktiga vindsurfbutik. Även om Marcus mfl handlare självklart vill tjäna pengar så gör dom grymt mycket bra för oss svenska vindsurfare. Dessutom kul med alla mindre shopar och näthandlare som ger de större butikerna allt hårdare konkurrens. Även om många av dom går på lite mer lågprisprylar så finna undantag. Jag köpte en fantastisk Streamlined RDM-förlängare och mastfot av Jesper på http://www.hotsailsmaui.se förra året. Fick en superprodukt och grymt bra service. Dessutom säljer han den betydligt billigare än just Surfers Paradise. Har väl med olika omkostnader att göra (butik kontra nät, även om jag fick komma och klämma på allt som Jesper säljer). Fram för mindre gnäll och fler entusiastiska surfhandlare!

Peppa

kamaaina svarade 20 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    7 april, 2004 vid 18:28

Visst SP, hotsails och några andra är bra at ha att göra med. Men Skidsport sugerväl ändå lite… /P

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 18:51

vart suger skidsport? vad gör dom annorlunda än dom andra shopparna?
    Jag själv rankar faktiskt skidsport tillsammans med surf-unique som mina två favvoshoppar.
    (även fast jag skulle vilja ha hagashoppen som favvo crazy.gif )

jag har alltid fått väldigt positivt bemötande från alla surfshoppar och tycker att det är hugget som stucket mellan Paradise och Skidsport (väljer ändå skidsport av nån anledning). unique väljer jag pågrund av deras låga priser och för att johan är den trevligaste och mest sympatiske handlaren jag nånsin köppt nått av.

men som sagt. jävligt trevliga och bra handlare allihop.

• jpeter

Medlem
    7 april, 2004 vid 19:04

Skidsport ska ha en eloge för den eleganta katalogen som damp ner i brevlådan idag!

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 19:06

ja den var schysst. och sen SM-reklamen var ju dessutom ypperlig… smile.gif
    reviced edition av mange men jag känner mej lite skyldig iallafall…

• anonym-anvandare

Medlem
    7 april, 2004 vid 19:49

Handlar du inte allt av Carbone

• styret

Medlem
    7 april, 2004 vid 19:53

det händer att jag handlar butiksnytt. men carbone är även han en av mina favvobutiker…

• kamaaina

Medlem
    8 april, 2004 vid 02:50

orkar inte läsa era inlägg och ännu mindre svara….ääääh

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfhandlare, service och Streamlined

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.