Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfhandlare som svarar på sitt eget inlägg…IGEN
-
Surfhandlare som svarar på sitt eget inlägg…IGEN
Publicerad av anonym-anvandare på 21 januari, 2003 vid 17:33Av en ren slump ser man att Johan på Surf Unique återigen haussar sig själv…snacka om hybris…
anonym-anvandare svarade 22 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Knatte
Gäst21 januari, 2003 vid 17:42Har jag missat något…
Detta inlägget du visade är ju två år gammalt.
Sedan dess har väl inläggen från handlare minskat betydligt och alla inlägg av karaktären smygreklam.. -
Jag fattar inte, vadå svarar på sina egna inlägg?
Alla inlägg som har samma IP är ju underskriva Med Johan SU, eller bara /J, övriga inlägg är signerade /benke och /kjell mm kommer från andra IP.
Han är ju knappast anonym med vem han är eller?
Det är öppet för alla att söka varfrån IP nr härstammar på http://www.ripe.net
/adde
-
Av en ren slump ?
du måste ha rotat lång ner i konf arkivet
att du orkarl
-
Ok, sökte på Hawaiian Proline…fick upp 2 trådar…en av dem var denna…slump? Yes!
-
ok ! Hawaiian Proline bra grejor! ska du köpa nytt, då kanske det kan vara idè att kontakta johan…
-
Sure, men ska inte handla nytt. Dessutom tycker jag personligen att det är osympatiskt att haussa sina egna inlägg. Men smaken är som baken, tydligen.
-
Jobbig tråd detta! men Adde verkar ha koll på läget
jag kan bara hålla med !
(Jag fattar inte, vadå svarar på sina egna inlägg?
Alla inlägg som har samma IP är ju underskriva Med Johan SU, eller bara /J, övriga inlägg är signerade /benke och /kjell mm kommer från andra IP.)
-
Ok, kolla ip.nr eeeeen gång till, så hajar ni säkert.
-
Jag fattar inte heller!
Tur att jag inte är ensam, man vill ju inte gärna dumförklaras här på konfen. Fast det har jag ju redan blivit, fan!
/anders
-
nej det tycker inte jag heller det verkar som!
/anders
-
låt dom svara på inlägg
vem bryr sig om att det kommer en liten kommentar från en surfhandlare.du kan ju själv avgöra om det är bra eller dåligt. eller?
sen har dom ju också ganska bra koll ”tror jag iallafall”
iochmed att dom har lite prylar att testa och det kan ju inte alls vara dåligt för oss som ska handla.men tycker däremot att om dom vill haussa sina produkter så kan dom ju skriva vilken butik dom kommer ifrån.
”så man vet var man ska handla eller inte handla”och därmed basta
-
Jag kanske också är blind, men jag kan inte heller se det.
-
Jag fattar inte heller..men jag kan passa på och göra lite smygreklam…Surf unique är bäst! Ingen protest!
mvh
Johan swe64
http://www.Surf-Unique.com
Logga in för att svara.