Senaste nytt › Forums › Surfilm med grabbarna från öckerö
-
Surfilm med grabbarna från öckerö
anonym-anvandare svarade 20 år, 12 månader sedan 17 Medlemmar · 52 Svar
-
Hmm. I somras skulle jag ut till Hönö efter jobbet men kön till färjan var ca 3 km lång så det tog ungefär lika lång tid som det hade tagit att ta sej till Varberg…Men kön är ju inte alltid så lång iofs. Och man bränner mindre bensin till surfet.
-
nej, så lätt blir ni inte av med oss “avgasbarn” – färjan är väl sällan något problem på vår/höst – om det inte är rusningstrafik.
.. sen kan ju alltid försöka launch:a från kärringberget och kryssa över Dana Fjord vid hård sydväst …
-
Hur f-n lägger man ut en film på FTPn ???? JAg fattar inte riktigt!! Ge mig en detaljerad förklaring så ligger hela filmen ute snart!!!
-
Enklast:
Klicka på denna länken i webbbrowsern:öppna din filhanterare, högerklicka på din fil, välj kopiera.
gå tillbaka till webbrowsern, högerklicka, välj klistra in…filen ska nu ladda upp i /incoming katalogen.
-
Finfina bakåtloopar, det är sällan man ser i svenska vatten.
Man kunde ju tänka sig att det var någon ruttad seglare.
Får ni bara styrbordshopp där ute, eller kan man även få vind från andra hållet? -
Öhh? Det är bara att stå och glo 10 min i Apelviken eller Ringenäs en bra dag så har man sett bakåtloopar, framåtar, pushloops och tabletops så man blir helt knäckt över hur mesig man själv är.
-
Jag kommer så gärna, det vet du.
Förresten laddar jag bakåt så så patetisk är jag inte. Sätter den snart också dessutom =)(och framåten…)
-
Det jag menar är att det är inte så många som har bra koll på bakåtloopen, men jag kan ju ha fel.
Pushloop & framåtloop é ju rena barnleken gemfört med bakåt, så är det för mig iallafall. -
jag la upp filmen på FTP men hittar den inte!! Ska webmastern lägga den rätt fack?? Hur lång tid tar det???
Logga in för att svara.