Senaste nytt Forums Vågsurfing surfing, Frankrike

• surfing, Frankrike

Publicerad av anonym-anvandare på 22 oktober, 2003 vid 16:05

Hej är en nybörjare i vågsurfingm. äR DET NÅGON SOM VET OM DET går att lära sig nu till helgen att surfa i närheten av Bordeaux, Biarritz jag menar jag vet att det är bra stränder för duktiga surfare men jag behöver något inte helt livsfarligt ställe + hyra bräda tacksam för hjälp.
    Är borta en vecka från och med Fredag funderar på att hyra bil hör av om någon är där eller någon som skall dit mvh Martin ps kan man även kitesurfa där???

anonym-anvandare svarade 21 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 09:53

Tjena Martin.
    Jag var i Carcan (rakt ut från Bordeaux) i Augusti, jag vill minnas att det fanns en surfskola där som drevs av ucpa. Annars har du Lacanau en mil söder om Carcan, som är en riktig surfstad. Under sommaren finns det gott om brädor att köpa och hyra. Vågorna är nog rätt saftiga så här dags på året. Gå in på http://www.wannasurf.com eller http://www.wavezones.com för att hitta bra brakes. Överlag så ser emellertid hela strandremsan i Gironde likadan ut. Lycka till!
    Markus

Man kan väl kitesurfa varhelst det blåser, men varför göra det när du kan vågsurfa!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing surfing, Frankrike

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.