Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfing i kväll på SVT 1!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2002 vid 14:34

goddag yxskaft…

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2002 vid 16:18

• joeithafish

Medlem
    27 april, 2002 vid 17:39

jaa.. snart smäller det!

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2002 vid 20:32

det var den sämsta skit jag någonsin sett

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2002 vid 20:36

för mycket snack, för lite action……men framförallt för lite vindsurf

• ola_p

Medlem
    27 april, 2002 vid 20:39

Tyvärr, den var kass.

• Johan!!

Gäst
    27 april, 2002 vid 20:49

Nja, man hade kanske skruvat upp förväntningarna ett par varv för mycket?
    Men i vissa sekvenser tyckte iallafall jag att de hade fångat vågens kraft rätt mäktigt.
    Men mycket vindsurf var det ju inte!!

//Johan

P.S.Var var Anders Bringdal?D.S.

• jpeter

Medlem
    27 april, 2002 vid 21:41

Bringdal var precis som lovat med i rollistan. Men man såg inte en skymt av honom i programmet =(

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2002 vid 22:13

Inte vad man väntat sig men det är ändå över förvntingar när det gäller SVT.
    Skicka mail till program-upplysningen om att det var ett bra program så kanske vi får mer av den varan. och kanske ännu bättre.

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2002 vid 22:14

Inte vad man väntat sig men det är ändå över förvntingar när det gäller SVT.
    Skicka mail till program-upplysningen om att det var ett bra program så kanske vi får mer av den varan. och kanske ännu bättre.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2002 vid 01:07

Det var ju ingen direkt w-surf film direkt men den var vell lite intresant enndå.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2002 vid 07:59

Jaja det är väl som det sägs, tyskar har inget i skallen.. Hur kan man göra en sån skitdokumentär? Helt sanslöst dålig. Vad hade 10 min helikopterflygning med vågor att göra???

Tyskar suger både här och på alla surfspot….

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2002 vid 08:30

Ärligt talat – hur många ickesurfare tror ni hade pallat med 55 minuter surf- och windsurfaction lördag kväll i SVT?
    Jag tyckte det var en god film som försökte fånga känslan och psykologin bakom surfing på Hawaii. Min son som inte surfar tyckte den var bra. Vill man ha film med bara actionbilder blir det till att köpa en video.
    Det finns en fara med att vara så inskränkt så man inte kan uppskatta ett program för vad det är. All heder åt SVT som tog in detta tycker jag!
    /Seasurf

• johan-g

Medlem
    28 april, 2002 vid 09:20

Kändes som ett enda långt intro på en dokumentär…Hade kunnat vara riktigt bra om de hade kommit fram till 10-15 min surf och vindsurf till sist! Kul ändå att de visade den!
    /Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2002 vid 09:42

Sluta lipa…. vill ni se windsurfing så köp en film era snåla jävlar.
    hur ofta är det som SVT sänder något som ens kommer i närheten av surf? Tycker man skall va nöjd
    och skicka ett mail till svt så kanske det kommer mer surf och kanske oxå bättre..

sug min rock’n roll

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfing i kväll på SVT 1!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.