Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfing i kväll på SVT 1!!!!!
-
Surfing i kväll på SVT 1!!!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 27 april, 2002 vid 14:1621.30 börjar en tysk dokumentär om surfing missa inte!!!!
surferboy svarade 23 år sedan 6 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
för mycket snack, för lite action……men framförallt för lite vindsurf
-
Johan!!
Gäst27 april, 2002 vid 20:49Nja, man hade kanske skruvat upp förväntningarna ett par varv för mycket?
Men i vissa sekvenser tyckte iallafall jag att de hade fångat vågens kraft rätt mäktigt.
Men mycket vindsurf var det ju inte!!//Johan
P.S.Var var Anders Bringdal?D.S.
-
Bringdal var precis som lovat med i rollistan. Men man såg inte en skymt av honom i programmet =(
-
Inte vad man väntat sig men det är ändå över förvntingar när det gäller SVT.
Skicka mail till program-upplysningen om att det var ett bra program så kanske vi får mer av den varan. och kanske ännu bättre. -
Inte vad man väntat sig men det är ändå över förvntingar när det gäller SVT.
Skicka mail till program-upplysningen om att det var ett bra program så kanske vi får mer av den varan. och kanske ännu bättre. -
Det var ju ingen direkt w-surf film direkt men den var vell lite intresant enndå.
-
Jaja det är väl som det sägs, tyskar har inget i skallen.. Hur kan man göra en sån skitdokumentär? Helt sanslöst dålig. Vad hade 10 min helikopterflygning med vågor att göra???
Tyskar suger både här och på alla surfspot….
-
Ärligt talat – hur många ickesurfare tror ni hade pallat med 55 minuter surf- och windsurfaction lördag kväll i SVT?
Jag tyckte det var en god film som försökte fånga känslan och psykologin bakom surfing på Hawaii. Min son som inte surfar tyckte den var bra. Vill man ha film med bara actionbilder blir det till att köpa en video.
Det finns en fara med att vara så inskränkt så man inte kan uppskatta ett program för vad det är. All heder åt SVT som tog in detta tycker jag!
/Seasurf -
Kändes som ett enda långt intro på en dokumentär…Hade kunnat vara riktigt bra om de hade kommit fram till 10-15 min surf och vindsurf till sist! Kul ändå att de visade den!
/Johan -
Sluta lipa…. vill ni se windsurfing så köp en film era snåla jävlar.
hur ofta är det som SVT sänder något som ens kommer i närheten av surf? Tycker man skall va nöjd
och skicka ett mail till svt så kanske det kommer mer surf och kanske oxå bättre..sug min rock’n roll
Logga in för att svara.