Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfing i Stockholm i helgen

• culing

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 11:26

Gålö(skälåker) ser ju riktigt bra ut för morgondagen.

• argulander

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 12:01

Får se om det blir Skälåker eller Näsa äng, beror på prognosen och vindobservationer i morgon drar det för mycket åt SO är nog Näsa äng bättre, försöker nog vara ute vid 11-tiden. Klas

• anders_hoffman

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 12:28

Jag ska försöka ta mig till Fågelöudde! Passa på när det blåser ostligt, det är då Fågelöudde funkar som allra bäst!

• musmagneten

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 12:28

Funkar Fågelöudde om det blir tillstymmelse till NO? Näsby är “out of diskussion” eller?

• gurra1978

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 13:50

Är det ingen som funderar på Torö eller Väddö?

• big_jeppe

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 13:51

OK. Jag kan nås på 070-4190771 efter kl. 9 imorgon. Jag kan höra av mig. Jag vill dock kolla prognosen imorgon innan jag väljer spot. Jag brukar inte vara så het på näsbypark och fågelöudde. Jag tycker att det brukar vara ruskigt platt och ofta byig vind, men som sagt prognosen imorgon får avgöra.

• big_jeppe

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 14:01

Jag kan tänka mig någon av dem. Jag tvekar lite på torö på rak ostlig. Var hamnar man om något skiter sig? OSO eller SO skulle kännas säkrare.

• argulander

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 14:19

Titta på senaste prognosen SMHI-båtvädret, ser ut som Skälåker på Gålö vore bra, det verkar ju bli mer NO än SO, borde ju vara ett säkert ställe om det skulle strula sig i kylan. Försöker vara där vid 11-tiden. Klas ( Om någon har lust att hänga på så skicka mig ett personligt meddelande via Steffo, jag bor i Segeltorp 1 mil söder om stan nära E4.)

• tabi

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 14:23

Torö e ju kalas på ost.. men du e borta ett tag om mastfoten pajjar!
    Funtar på väddö, blir det några där eller?

• gurra1978

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 15:30

Det är ett svårt läge nu. Det ser ju ut att bli NO-O och mest vind i södra skärgården. Visst är Skälåker ett klockrent val men det bli ju inga vågor confused.gif
    Torö kan ju inte vara bra på NO så det är ju en chansning (sen är det väl rätt platt också). Väddö äger på NO men vinden kanske inte kommer förrens på eftermiddagen och sen blir det mörkt. Sen ska det vara svagare vind där också confused.gif

Hmmmmmm

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 15:48

Har aldrig varit i Skälåker men antar att det är mindre byigt än i Näsby(har inga vidare erfarenheter i från Näsby)Skulle nog hellre vilja satsa på Skälåker om det blir några fler.

• gurra1978

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 15:53

Skälåker är grymt bra för att vara Stockholm. Vilken lyx med sandstrand, nästan lite för bekvämt smirk.gif

• tabi

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 16:15

Man kanske ska prova skälåker då, det verkar onekligen fint där.

Rätt kul att enligt foreca är det grönt över lidingö hela dan imorrn, orange nästan överallt hela tiden, utom just lilla fågelöudde! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 17:15

Gurra vart tror du att du kör i morrn, skälåker , näsby. Kapellskär är inte dåligt heller om det blir på ostligt.
    Jag och broder tuck hänger på.

//Tommy//

• gurra1978

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 18:05

Tjena Tommy. Det säkra valet är ju Skälåker men det roligaste valet är väl Mats väg. Jag har fortfarande inte bestämt mig. Farsan skulle ringa och lämna lägesrapport från Väddös kust imorgon (runt 9-10) och därefter tar jag beslutet var jag drar.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfing i Stockholm i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.