Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfing i Stockholm i helgen

• fjant

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 20:26

Brorsan och jag drar troligtvis till Näsby. Känns inte så kul att sitta och åka långt när regn risken är så stor.
    Vinden borde räcka till freestyle brädan inne i Näsby, så det får duga… Vi år nog där vid 12 tiden.

/Fjant

• feg

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 20:27

Satt också och läste här…
    Jo, om det blir kallt (lite kinkig är jag ju) så känns det bättre att ha 4 mil hem än 12….
    VILL SURFA NUUUUUUUU!!!!!
    /feg

• eriksthlm

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 21:14

Gurra – jag chansar gärna på Väddö imorgon eftermiddag, gissar att vinden är där ordentligt efter 14. Hoppas att du kan lägg in vad din spanare säger om vinden på Väddö vid 9-10, innan du sticker iväg! Laddad, Erik

• boman

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 21:21

Tommy! hade det varit ren ost hade jag åkt till kapellskär. Ost är riktigt bra i kapellskär med fina dyningar och så är det ju så nice med en varm dusch tongue.gif
    Nu verkar det ju bli nordost så då får det väl bli Matsväg… förra helgen var det 11 grader i vattnet i ytterskärgåreden kanske lite mindre nu.
    det är fortfarande varmare än vad det är på midsommarafton så det borde funka bra där ute utan att frysa …… av sig

• gurra1978

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 06:22

Lägesrapport Mats väg 08:15.
    Vind: Det går vita gäss men inte jätte stark vind.
    Riktning: Rak ostlig, rak onshore.
    Vågor: Viss sjögång
    Väder: Inge regn men det hänger i luften.

Jag sticker upp.

• fjant

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 06:48

Asså ska ni köra på mats väg när det enl. prognosen ska va rak ostligt? Är det verkligen så bra det?

/Fjant

• eriksthlm

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 07:03

18 m/s på landsort när jag ringde nyss 87 grader (nästan ost).
    Det här blir svårt val Väddö – Torö – Väddö – Torö – Väddö – Torö…
    FUKH – det här blir svårt att välja – men måste chansa på Väddö då vinden ligger lite lite över ost, så då svänger nog vågorna inte in till Torö.
    Är på den gode Mats väg till 12! smile.gif

• boman

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 07:18

Som det rör sig i träden här i Norrtälje just nu så lär det var bra med vind på väddö. be there!

• Trikare

Gäst
    17 oktober, 2004 vid 07:33

Hur blir det med Näsbypark? Någon som ska dit?
    Någon som har varit där?
    Fan att surfnet ligger nere,
    man känner sig nästan blind när man inte får några sms.

• diil

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 07:37

Surfnet ligger inte nere, det ska vara igång igen. Tror inte någon är ute på plats än bara, och dessutom har ju sms-viljan sjunkit lite bland los surfos senaste månaderna. Jag tror jag åker till Fågelöudde snart, essemmessar då. Alla andra: Har ni någon spot-info, surfnetta!!!! Hoppas det blir åka av idag. /D

• argulander

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 07:43

Sticker till Näsa äng, borde ju gå att köra med stora grejor i alla fall, borde vara där framåt 12-tiden. Klas

• Trikare

Gäst
    17 oktober, 2004 vid 07:55

Ok jag är nog där runt 11 men jag har täningsvärk i hela kroppen i dag pgr av en tävling i går, vet inte hur länge jag orkar köra.

Jag har inte fått ett sms på över en månad, jag får nog gå och kolla om jag är kvar på listan.

• tabi

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 09:02

Vi lidingölocals dyker upp om nån timme…

Det blir nog GRYMT idag!

måste bara vakna först… crazy.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 09:30

Jag kommer också till näsaäng vid kl.12,30

• Johan!!

Gäst
    17 oktober, 2004 vid 10:37

Hmmm, fick just en dålig rapport från surfnet.
    Jag sticker nu ändå för att vinden ska ju öka mot eftermiddagen.

Efter lite funderingar drar jag nog ändå till seglarvägen och kör på baggen.
    Det ända problemet är att jag hittar bara en surfdoja…

Mera rapporter!!

//Johan

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfing i Stockholm i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.