Senaste nytt Forums surfing idag

• surfing idag

Publicerad av rekk på 15 december, 2003 vid 10:59

tja jocke blir det nån surfing i halmstad för dig idag eller? för det blåser ju rätt bra här hemma nu.

macguyver svarade 21 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • cambo

Medlem
    15 december, 2003 vid 17:25

Blåser jävligt bra nu, men det känns som det är lite mörkt. Jocke du får allt lägga på ett ös med surfingen nu så du kan utmana oss i helgen.

• karapp

Medlem
    15 december, 2003 vid 18:19

I apelviken var det helt ok idag, men toköverriggad med 5.0

• mr_engstrom

Medlem
    15 december, 2003 vid 19:58

Nej det är nog inte mycket med surfing för mig. Jag sitter hemma på vardagsrumsgolvet och tejpar North-segel. Det blir så jäkla bra skall ni veta. Så snart har jag i allafall ett segel.
    Ey Peter!! Jag hittade ingen tejp på varken biltema eller clas ohlson. Blir så trött!! Har fanimej letat genom halva sverige nu ju. Så det fick bli en lakadan lagning som på onshore 5.3:an. Dakronduk. Funkar som fan och ser för jävligt ut, men vad gör man inte för några timmar extra på böljorna de blå!!
    Mors! I helgen blir det fetsurf.

• macguyver

Medlem
    15 december, 2003 vid 22:47

Se nu till att hålla er på benen tills tomtesurfet. Annars får ni med självaste tomtefar att göra.
    //Tomtefar-hard to the bone grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums surfing idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.