Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfing IS a fashion

• wakenils

Medlem
    18 april, 2010 vid 16:40

landades nr 19? linus trademark look… gött med hanskar som fastnar… =)

• lelleee

Medlem
    18 april, 2010 vid 16:53

ja fan den satt, blev förvånad själv med tanke på hur lite inverterad jag va 🙂 18, 19 å 20 är i serie

• gadget

Medlem
    18 april, 2010 vid 18:02

Raley2wrapped, fäen va nice.
    Du verkar ha en knut på LE Linus, den är alldeles krokig…

• sourra

Medlem
    18 april, 2010 vid 18:29

Haha, sjuukt vad bra du matchar dina grejer. Jag är lite avis på att du fick svennebananfärgerna på kiten. Sköna bilder och bra actionface.

• lelleee

Medlem
    18 april, 2010 vid 19:34

först till kvarn vettu, har du hittat din momentum än?

• sourra

Medlem
    18 april, 2010 vid 20:11

Haha, jag tror jag var för tidig till kvarnen i höstas. Momentumen är hittad men jag har släppt den för att inte göra några dumheter som sabbar knät ytterligare. Det får bli nästa års planka framåt årsskiftet istället. Men man blev fan så taggad av de där bilderna.

• yann

Medlem
    19 april, 2010 vid 05:23

Hur är det med knät egentligen? Kör du något?

• sourra

Medlem
    19 april, 2010 vid 10:14

Jag har haft 3 sessions hittills och det verkar funka för gubbsurf men det är nog en operation i pipen framåt hösten. Jag var ute i läjet i lördags som hastigast men jag var så utmattad i benet att jag lade mig för minsta lilla så min session slutade ungefär när din började.

• gurra1978

Medlem
    19 april, 2010 vid 19:36
    Lelleee;607234 wrote:
    viktigt att bräda bordies tisha å kite matchar 😉

http://www.kulingvarning.nu/?p=5361

All for you 😉

• gurra1978

Medlem
    19 april, 2010 vid 19:38
    Lelleee;607234 wrote:
    viktigt att bräda bordies tisha å kite matchar 😉

http://www.kulingvarning.nu/?p=5361

All for you 😉

PS: Fler kitebilder för den intresserade.

• _sofia_

Medlem
    19 april, 2010 vid 20:22
    sourra;607344 wrote:
    Jag har haft 3 sessions hittills och det verkar funka för gubbsurf men det är nog en operation i pipen framåt hösten. Jag var ute i läjet i lördags som hastigast men jag var så utmattad i benet att jag lade mig för minsta lilla så min session slutade ungefär när din började.

Hände det ngt när du var ute? såg dig ligga på vågbrädan in…

Gött att komma ut och leka lit i läjet med vågbrädan, men va inte så mycket folk man kände igen… vart kom alla ifrån…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA