Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfing IS a fashion
-
Surfing IS a fashion
Publicerad av lelleee på 18 april, 2010 vid 15:44viktigt att bräda bordies tisha å kite matchar
_sofia_ svarade 15 år sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
landades nr 19? linus trademark look… gött med hanskar som fastnar… =)
-
ja fan den satt, blev förvånad själv med tanke på hur lite inverterad jag va
18, 19 å 20 är i serie
-
Raley2wrapped, fäen va nice.
Du verkar ha en knut på LE Linus, den är alldeles krokig… -
Haha, sjuukt vad bra du matchar dina grejer. Jag är lite avis på att du fick svennebananfärgerna på kiten. Sköna bilder och bra actionface.
-
Haha, jag tror jag var för tidig till kvarnen i höstas. Momentumen är hittad men jag har släppt den för att inte göra några dumheter som sabbar knät ytterligare. Det får bli nästa års planka framåt årsskiftet istället. Men man blev fan så taggad av de där bilderna.
-
Jag har haft 3 sessions hittills och det verkar funka för gubbsurf men det är nog en operation i pipen framåt hösten. Jag var ute i läjet i lördags som hastigast men jag var så utmattad i benet att jag lade mig för minsta lilla så min session slutade ungefär när din började.
-
Lelleee;607234 wrote:viktigt att bräda bordies tisha å kite matchar
All for you
-
Lelleee;607234 wrote:viktigt att bräda bordies tisha å kite matchar
All for you
-
sourra;607344 wrote:Jag har haft 3 sessions hittills och det verkar funka för gubbsurf men det är nog en operation i pipen framåt hösten. Jag var ute i läjet i lördags som hastigast men jag var så utmattad i benet att jag lade mig för minsta lilla så min session slutade ungefär när din började.
Hände det ngt när du var ute? såg dig ligga på vågbrädan in…
Gött att komma ut och leka lit i läjet med vågbrädan, men va inte så mycket folk man kände igen… vart kom alla ifrån…
Logga in för att svara.