Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

• Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

Publicerad av matsb på 15 mars, 2004 vid 18:41

Hej,

Dom skickar fraktfritt om man betalar innan över en banköverföring….någon som har erfarenhet av detta företag…

Funkar dom……??

hadé
    mats

oscar svarade 20 år, 3 månader sedan 22 Medlemmar · 59 Svar
  • 59 Svar
  • oskie

Medlem
    15 mars, 2004 vid 18:44

Tror du det blir fraktfritt även i Sverige? Är det inte bara Tyskland?

• lars_k

Medlem
    15 mars, 2004 vid 18:48

Frakten till sverige kostar 60-80 euro för en bräda, tyvärr inte fraktfritt alltså…
    Har köpt 3 brädor av dem, senast för en månad sen. Riktigt billiga på fjolårsprylar tycker jag.

• matsb

Medlem
    15 mars, 2004 vid 18:51

Hmmmm?

Undrade vad det kostade att skicka ett segel till svedala…:-)

jag tolkar det som om man betalar innan så ska man slippa frakten….(det var inget uttömmande svar jag fick från dom…)

hi,
    the price for 6,7er expression is 314,.€
    free shipping , by pre cash ,

mit freundlichen grüssen

• lars_k

Medlem
    15 mars, 2004 vid 18:53

Haha. Han skrev ju faktiskt “free shipping”…går knappt att tolka på nåt annat sätt. Kör på det =)
    Betala i förskott måsta man nog alltid göra hos Keppler…

• matsb

Medlem
    15 mars, 2004 vid 18:58

Okej Lars,

Inge “by pre cash” från din sida alltså…;-)

hadé
    mats

• lars_k

Medlem
    15 mars, 2004 vid 19:00

Öh, jo. By pre cash innebär att du måste föra över pengar till hans bankkonto… Annars blire inge segel.

• matsb

Medlem
    15 mars, 2004 vid 19:06

tänkte mer på om du körde det stuket när du “handlar loss”…(precash) eller om du körde kort eller nåt annat kul…:-)

Hadé gött
    mats

• highway

Medlem
    15 mars, 2004 vid 20:21

Den gode Werner på Keppler verkar inte ta kort tyvärr utan det blir till att springa till banken eller via internet banken..

Jag beställde en bräda av honom nu i veckan och det brukar ta ungefär en vecka tills man har grejjerna hemma.. Förra året hade jag beställt en RRD twintip men råkade få en advant ride eller vad den hette och då fixade han till det väldigt fort och jag fick sälja den felaktiga brädan här i sverige och betala när den var såld..

Så han är stabil wink.gif

• surfen

Medlem
    15 mars, 2004 vid 20:23

ska du ha prylar från surfkeppler så är det bara att pröjsa till Verners konto i förhand, kort tar dom inte emot på näthandel. Knalla till banken och sätt in pengarna eller om du har internetbank själv gör en egen överföring fungerar klockrent……
    Pröjsade frakt på ett segel för en månad sen ungefär 15€ = 140Kr det är inte dyrt.

• fenan

Medlem
    15 mars, 2004 vid 20:36

har den mystiske tysken en hemsida man kan få kika på? eller hur får man reda på hans sortiment?

• highway

Medlem
    15 mars, 2004 vid 20:49
  • nordgren

Medlem
    15 mars, 2004 vid 20:52

Men när fasen ska han uppdatera sidan så att 04-prylarna kommer med??

• matsb

Medlem
    15 mars, 2004 vid 21:09

Mors surfen

Så du fick pröjs a frakt?
    handlat av han tidigare…?

hi,
    the price for 6,7 is 314,.€
    free shipping , by pre cash ,

• gnsmk

Medlem
    23 mars, 2004 vid 22:16

om man köper en bräda får man fena med då ? . .nån erfarenhet ? ?

• lars_k

Medlem
    24 mars, 2004 vid 07:28

Brädorna är kompletta med stroppar och fena.

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.