Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

• lars_k

Medlem
    26 mars, 2004 vid 16:43

Jävligt trist. Hur stor är bulan och var sitter den? Släng in ett foto vetja!
    Aldrig kul med bula i en ny bräda…

• matsb

Medlem
    26 mars, 2004 vid 16:47

hmmm…svårt val men om det var en mindre inbuktning som du skrev så (tycker jag det ser ut som ett bra sätt att sköta sina kunder)…. grin.gif

Inbuktningar kommer med tiden jag lovar dig…. smirk.gif

Nu kan du ju köpa något annat kul utan att ha “ågren” (Billigt fritidsnöje!!)…brukar inte vara nåt bekymmer…:)

hadé
    mats

• the_novice

Medlem
    26 mars, 2004 vid 16:57

Jag har ingen digitalkamera så det blir lite svårt att få fram en bild. Får väl ta en ordentlig titt ikväll på skadan. Har inte packat upp brädan än för jag blev så jäkla less när jag väl fick den. Till historien hör också att posten inte hittade till min adress utan åkte tillbaks till sitt lager utan att ens ringa. Sedan tog det väl en dag att hitta den igen. Skulle alltså ha fått den i måndags men fick den istället kl 7 på kvällen igår efter att ha guidat chaffören på telefon….

• matsb

Medlem
    26 mars, 2004 vid 17:02

är det inte det ena som skiter sig så….

Vad vart det för bräda…& hur stor var skadan???

är en dag imorron me…;-)

mats

• the_novice

Medlem
    26 mars, 2004 vid 17:06

Mistral Switch 87, efterföljare till Flow modellen som är en rätt go bräda.
    Ett problem är att Switchen av ngn konstig anledning är silverfärgad på undersidan, så det kan bli lite knivigt att fixa en snygg lagning.

• oscar

Medlem
    26 mars, 2004 vid 17:13

Är den bara intryckt utan hål och inte mjuk så är det ingen större fara. Blir ju inte så mkt belastningar i botten. 290 € är ju ett grymt pris så då har du väl råd att slänga in den hos CLS, så blir den som ny. Switchen verkar vara en grym bräda om man ska köra fort och slänga iväg feta, långa hopp och en och annan speedspock laugh.gif! Lycka till!

• surfen

Medlem
    26 mars, 2004 vid 17:20

Är det bara lite intryckt utan hål och sprickor så gör det knappast något. Biltemas Mr Ding är gråfärgat om du behöver snygga till det (två komponents epoxy).

• matsb

Medlem
    26 mars, 2004 vid 17:21

Hmmm.

Svar till:

290 € är ju ett grymt pris så då har du väl råd att slänga in den hos CLS, så blir den som ny.

[/ QUOTE ]
    kan hålla med ovanstående…GRYMT pris gilla läget!!

Eller gör ett par försök sjäv med sprayen…(räcker till nåra spraybukar…menar allvar!)
    hadé
    mats

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2004 vid 17:23

va inte så jä-liga petiga. man ska alltid packa upp varan och kolla den , är den kass så tar man inte imot den, så jä-la enkelt är det! / Tommy P

• racso

Medlem
    26 mars, 2004 vid 18:20

Tommy Petig hahaha

• waterboy

Medlem
    13 maj, 2004 vid 17:19

är det bara jag som inte kommer in på hans brädsortiment på hemsidan?
    jag blev lite intresserad när nån sa att brädorna kostar 500euro!
    tacksam för svar grabs!
    /Abbe

• the_novice

Medlem
    13 maj, 2004 vid 17:56

Jag väntar fortfande på mina 100€ som ersättning för fraktskadan och nu svarar han inte på mina mail heller så det är helt klart en del nackdelar också jmf med shopparna här hemma…
    Annars är brädan himla go, har kört den med bra drag i 5.3 hittills och hoppas kunna få lite vågtest nu på lördag!

• brickan

Medlem
    13 maj, 2004 vid 18:05

Hota med reklamation.

• kamaaina

Medlem
    14 maj, 2004 vid 04:57

Sprechen sie deutch??? Ring honom….
    Köpte precis 3 North segel av honom, levereansen var gratis, seglena kom med UPS på 2 dagar….I LÖV…
    /F

• nicklash

Medlem
    27 maj, 2004 vid 13:48

Jag fick min bräda från keppler igår. En Fanatic skate 112 2003. Min var hel och fin smile.gif

699 euro tycker jag är ett bra pris. (6.250 kr)

7.150:- med leverans, boardbag och hjälp att packa upp också smile.gif

Tyvärr saknades den hära skruven som gör att vattnet håller sig utanför. Och gör att den inte går sönder när man flyger med den. Någon som vet vad en sån skruv heter? Gärna på tyska också om ni kan det smile.gif
    Så fixar det sig säkert också.

Tog en bild också så ni andra får se hur den var paketerad.

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.