Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfkläder för oss som inte har pengar?

• tubert

Medlem
    3 juni, 2003 vid 20:17

Det är klart att man ska ha surfkläder om man surfar! Allt annat är bara snicksnack!
    Varför tror ni att Dunken, Polakow och allihopa har surfkläder? Knappast för att deras morsor tvingar dom…. wink.gif
    Den som säger att surfkläder är för “posers” är förmodligen bara avundssjuk. Att kalla Dunken för “poser” tycker jag är lite magstarkt, jag skulle inte vilja ta upp röran efter någon som sagt det rakt upp i ansiktet på honom. wink.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    3 juni, 2003 vid 20:28

Poser för mig är en som kanske har lite för mycket “rätta grejer” men i själva verket inte lever för sin sak han skaffar prylarna till..

• eriksson

Medlem
    3 juni, 2003 vid 20:29

Tubert: tänkte bara tala om.Nu har jag oxå börjat fått massa skit sånger i huvudet när jag planar! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juni, 2003 vid 06:24

Om ni tycker att det är dyrt med vindsurfing utrustning, kläder och annat som ingår i sporten så tycker jag att ni kan byta sport till någon billigare sport. Innebandy och boule är väl några sporter som ni kan komma undan med lite pengar. Jag windsurfar för att jag tycker det är kul och ser bryr mig inte specielt mkt om hur mkt pengar det får kosta. Det är svårt att sätta pris på något som får en att må så bra. Kläderna är bara en bisak, inget som behövs egentligen jag lägger helst pengarna på nya segel och brädor än på ett par shorts.

• zehlertz

Medlem
    4 juni, 2003 vid 06:32

upptäckte ditt fenomen på haga i helgen…plötsligt dök det upp en låt i huvudet…rätt sjukt!

vilken attityd ni har?…
    när jag frågade om det gick att köpa scyssta surkläder billigt så inte fan menade jag att jag måste ha den “perfekta outfitten” så att jag kan glassa runt på beachen.

Jag vill inte ha en hoodtröja från coop, jag trivs o känner mig avslappnad tex i halvtjocka tröjor utan muddar, bagiga shorts mm.

Men jag hitter inga nånstans…men däremot ser man många som går omkring i såna kläder….min fråga var, måste jag pröjsa mängder eller finns billigare lika sköna kläder?

Ser inte heller dunken som en poser, bara en som går omkring i sköna kläder som samtidigt är snygga.

Men det ska bli kul att studera er andra surfare som ser precis ut som Ture turist o Stig H…

• jonatan

Medlem
    4 juni, 2003 vid 10:39

Anledningen till att dunken o co går runt i surfkläder är ju oftast för att de är sponsrade..

• jox

Medlem
    4 juni, 2003 vid 17:38

Det är ju inte svårt att hitta sköna kläder som man kan dra på sig efter surfet men det verkligen värt att betala så mycket som 700 spänn! I sånna fall så byter jag gärna min brorsas quicksilver shorts mot nått gammalt segel som du har… laugh.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfkläder för oss som inte har pengar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.