Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfmusik på spotify
-
Knatte
Gäst4 september, 2009 vid 04:40Haze;573035 wrote:ni vet att man kan få gratis Spotify Premium via denna: http://www.FreeSpotifyPremium.com/index.php?referral=11951 sidan va?Det var ju lite luddigt där väl?? Var det premium gratis eller var det premium gratis i en månad som det handlade om??
Blir man vanlig spotifyare efter en månad då, när månadsabonnemanget har gått ut?
Har du testat Haze och kan reda ut begreppen 😀 -
Hmmm… Jag tycker personligen att det ser ut som ett fult sett att få tag i folks e-post adresser. Jag hade undvikit detta, men det kanske fungerar, vem vet?
Jag betalar faktiskt med glädje dom 99:- det kostar för premium, för mitt motiv för att slanga mp3 tidigare var att det var oskäligt dyrt och klumpigt att hantera cd-skivor. Med Spotify har dom argumenten försvunnit. Hoppas bara att det kommer en Windows Mobile klient inom kort. (ja, jag vet att det kommer en till iPhone vilken dag som helst, men så långt vill jag inte sjunka… :))
-
Saknar “SURF or DIE ” med Surf MC:s men jag hittar inte den. go dunkande från en surffilm jag glömt namnet på..
-
Jester;572906 wrote:Vad är det för fel på Robyn? Jag tycker att hon är bra, juh! Och då lyssnar jag oftast på betydligt hårdare musik under normala omständigheter… Se tishan…
Ber om ursäkt för att jag tog bort robyn, men nu är hon tillbaka;) hela grejen med en gemensam spellista är ju att det ska vara blandad musik, något för alla smaker. Därför anser jag att vi inte ska radera låtar överhuvudtaget, med reservation för vissa undantag (darin mf). 😀
-
Knatte
Gäst4 september, 2009 vid 10:09Jester;573120 wrote:Hmmm… Jag tycker personligen att det ser ut som ett fult sett att få tag i folks e-post adresser. Jag hade undvikit detta, men det kanske fungerar, vem vet?Jag betalar faktiskt med glädje dom 99:- det kostar för premium, för mitt motiv för att slanga mp3 tidigare var att det var oskäligt dyrt och klumpigt att hantera cd-skivor. Med Spotify har dom argumenten försvunnit. Hoppas bara att det kommer en Windows Mobile klient inom kort. (ja, jag vet att det kommer en till iPhone vilken dag som helst, men så långt vill jag inte sjunka… :))
Jag är på jakt efter en inbjudan till tjejen och tänkte att detta kanske kunde vara en framkomlig väg :tongue:
Själv är jag supernöjd med reklamversionen som du fixade. Lite reklam har man aldrig dött av…:smirk: -
Knatte;573160 wrote:Jag är på jakt efter en inbjudan till tjejen och tänkte att detta kanske kunde vara en framkomlig väg :tongue:
Själv är jag supernöjd med reklamversionen som du fixade. Lite reklam har man aldrig dött av…:smirk:Har invite-tokens på G Knatte. Blir det nåt i helgen så hör jag av mig via PM ….men inget löfte att det funkar.!
Jag fixade eget via nån google-länk till england o sen bytte land t. sverige sen.
-
Jester;573120 wrote:Hmmm… Jag tycker personligen att det ser ut som ett fult sett att få tag i folks e-post adresser. Jag hade undvikit detta, men det kanske fungerar, vem vet?
Å andra sidan kan man skapa en invite och skicka den till nån slaskadress och sen skicka invite-koden med sms/eget mail eller vad som.
Å andra sidan, när man väl reggar sig tror jag spotify ber om mailadressien ändå.
-
Knatte
Gäst4 september, 2009 vid 12:21Hänkö;573171 wrote:Har invite-tokens på G Knatte. Blir det nåt i helgen så hör jag av mig via PM ….men inget löfte att det funkar.!Jag fixade eget via nån google-länk till england o sen bytte land t. sverige sen.
Jag har hittat den engelska länken också. Sedan upptäckte jag att jag som bredbandskund, tydligen har gratis invite till Spotify. 😀
Så det kanske löser sig ändå. Men tackar för hjälpen och hoppas det funkar denna vägen! -
Jester;573120 wrote:Hmmm… Jag tycker personligen att det ser ut som ett fult sett att få tag i folks e-post adresser. Jag hade undvikit detta, men det kanske fungerar, vem vet?
Jag betalar faktiskt med glädje dom 99:- det kostar för premium, för mitt motiv för att slanga mp3 tidigare var att det var oskäligt dyrt och klumpigt att hantera cd-skivor. Med Spotify har dom argumenten försvunnit. Hoppas bara att det kommer en Windows Mobile klient inom kort. (ja, jag vet att det kommer en till iPhone vilken dag som helst, men så långt vill jag inte sjunka… :))
Jag har premium då jag bor utomlands just nu (Danmark) Sen kanske det är fult.. Jaj ja så är det..
-
Kunde inte hitta någe Darin.. la till en _grym_ låt som borde bli omtyckt!
EDIT: blandad musik säger ni? Har bara lagt till lite “vanlig” musik hittills, vad sägs om lite grindcore? Kanske ett jobbigt avbrott i det annars ganska softa temat..
-
Henchmen ride av Testament är inte soft nånstans, och skulle passa perfekt som bakgrund till nästa speed-video…
-
Jag skulle testa om det gick att deleta i listan och det gick (hepp!) men jag hittade ingen ångraknapp. Tyvärr åkte den där Daring bort och jag är mycket ledsen för det.
-
Kan dela med mig av min egna spellista också, den lugna varianten. Mycket bra enligt mig 🙂
http://open.spotify.com/user/cstm87/playlist/3oeXoNxxpHgbJHnrcSIC5b
Edit. Ni får gärna lägga till lugna softa låtar!
Logga in för att svara.