Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfnet.se – Observations

• Surfnet.se – Observations

Publicerad av rss på 16 oktober, 2007 vid 14:10

stm Punka i bjorkvik. Testar med 9.8 /fastforward 2007-10-16 15:36

[url=]Se eventuell bild eller video här[/url]

fastforward svarade 17 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jocla

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 14:21

Tack, nu känns det bättre att sitta kvar på jobbet. Började ångra mig när det utanför är klarblå himmel och sol och nästan sommarvärme…

• bjornen

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 14:24

@jocla 422598 wrote:

Tack, nu känns det bättre att sitta kvar på jobbet. Började ångra mig när det utanför är klarblå himmel och sol och nästan sommarvärme…

Det var inget i Fituna heller så forsätt och sov…:wink:

//Björn

• jocla

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 14:35

hmmpf, sova framför skrivbordet gör jag endast fram till lunch, på eftermiddagen surfar jag konfen…

• fastforward

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 07:21

Men guuuuu va sunkigt det var i Björkvik. Mätte upp 4m/s på stranden men eftersom man är en sådan optimist så var man såklart tvungen att testa om det blåste mer längre ut. Så nu är allt skitigt också, finns ju inget vettigt ställe att rigga ner i Björkvik så man får jord överallt… Passade på att köpa nya vinterpjuck iaf – sådana där Atan. Verkar riktigt bra faktiskt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfnet.se – Observations

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.