Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfnet.se – Observations

• electric

Medlem
    5 maj, 2009 vid 19:24
    RSS;544531 wrote:
    stm Fituna OK sjbris. /Elec 2009-05-05 21:07

[url=]Se eventuell bild eller video här[/url]

Vad! Kom denna rapport fram NU!!! Jag skickade den i lördags vid 14-tiden! (“Bättre sent än aldrig”?? Nej! Men jag tror inte att någon går på det …. Det är ju bara att titta ut genom fönstret).

Men det är väl lite kalibrering bara, eller hur Gifvars? (Eller är det din operatör som fallerar?).

/Lars

• gifvars

Medlem
    5 maj, 2009 vid 20:14

Jaaa, suck, jag jobbade en gång med en finländare, sisu o s v Ni vet, hon hade som motto – “Det är aldrig försent att ge upp”.
    Jag gjorde ett, nåja kanske två, fel i förra vecka när jag tröck ut en ny version. Det trista är att nu har min operatör, ja electric det finns alltid nån annan att skylla på :-), nåt trassel på sin sida. Denne har en meddelanderäknare på sin sida på 8432545. Jag har skickat in < 10 meddelanden inklusive ditt elec. Lite yxig och gammaldags pull-lösning...
    Jag återkommer…

-JG

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfnet.se – Observations

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.