Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfnet.se rapporterar – Mälaren

• levieux

Medlem
    10 maj, 2004 vid 18:40

Hur blev det?
    Kallt?
    Satt hela dan på kontoret och tittade ut på flaggorna…Inte kul!

• surfen

Medlem
    10 maj, 2004 vid 20:37

I dag fegade jag ut för det var lite kallt tyckte jag, var ute sex av sju dagar förra veckan har då även räknat med lördagen som inte var en höjdare för mig lite för dålig grundvind. Men i morgon stiger tempen igen och chans med vind 8-12ms N-NO. då är jag på plats i Västeråker ska du se.

• levieux

Medlem
    10 maj, 2004 vid 20:43

Svar till:

Men i morgon stiger tempen igen och chans med vind 8-12ms N-NO. då är jag på plats i Västeråker ska du se.

[/ QUOTE ]

Jag kommer förhoppningsvis att ha möjlighet att sluta vid 14.30. I så fall kommer jag också och då tänker jag prova Tigan smile.gif!

• surfen

Medlem
    10 maj, 2004 vid 20:50

Bra då syns vi där! Ska till läkaren och kolla upp mitt ben på morgonen, och håller han bara sågen borta från benet är jag där runt 12tiden tror jag wink.gif?

• levieux

Medlem
    11 maj, 2004 vid 05:58

Svar till:

Men i morgon stiger tempen igen och chans med vind 8-12ms N-NO. då är jag på plats i Västeråker ska du se.

[/ QUOTE ]

Prognosen ser inte så lovande ut nu på morgonen…
    Ser inte ut som att jag kommer att behöva lämna kontoret tidigare idag.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfnet.se rapporterar – Mälaren

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.