Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfnet.se rapporterar – Stockholm

• anonym-anvandare

Medlem
    7 maj, 2004 vid 13:36

fageloudde har dott. Okningen uteblev. Var pavag ett tag. Ny rapport om det okar.. ,
    anders_hoffman 2004-05-07 15:35

Mvh,
    http://www.surfnet.se

• philippos

Medlem
    7 maj, 2004 vid 14:32

Vad låg till grund för hypotesen om ökande vind?

• anonym-anvandare

Medlem
    7 maj, 2004 vid 14:49

galo 4.0 , hp 2004-05-07 16:36

(Jag gissar på 4.0 m/s, reds anm.)
    Mvh,
    http://www.surfnet.se

• anders_hoffman

Medlem
    7 maj, 2004 vid 16:19

Svar till:

Vad låg till grund för hypotesen om ökande vind?

[/ QUOTE ]

Det ökade u´nder riggning och under de första 30-45 minutrarna på vattnet.. Sen tvärdog det tyvärr.. MEn jag börjar bli van nu… tongue.gif

• nanna

Medlem
    7 maj, 2004 vid 17:57

Windguru lovar NO i morgon … då är det väl näsby park, fågelöudde eller norra gålö som funkar?
    Jag är evig optimist så jag packar nog bilen i morgon och tar på tur runt i stockholmsområdet och letar efter vinden…..
    Andra som tänker göra samma sak? laugh.gif

• gurra1978

Medlem
    7 maj, 2004 vid 18:24

Näsbypark är väldigt bra på just Nordost men imorgon ska väl alla upp till Kapellskär, eller?

• philippos

Medlem
    7 maj, 2004 vid 18:36

Jag har NÄSTAN helt gett upp hoppet om vind den närmaste tiden pga av ständigt missvisande prognoser…
    Så jag tänkte svänga förbi Värtan för att förhoppningsvis få syn på de så efterläntade gässen. Förutsatt att inte någon kvacksalvare till meteorolog nu får för sig att ändra prognosen imorgon. Skulle det nu vara så att det fläktar på, så åker jag hem och hämtar prylarna samt skriver ett inlägg för att därefter bege mig till näspy park (näsa äng) som är den spot som funkar bäst då NV råder på Värtan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfnet.se rapporterar – Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.