Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfnet.se rapporterar – Uppsala

• levieux

Medlem
    3 maj, 2004 vid 14:36

Kom till Ekoln 15:30 just när regnet började…ingen vind så klart frown.gif
    Prognosen ser bra ut för i morgon.
    Hoppas på vind mellan 16 och 19.

• surfen

Medlem
    3 maj, 2004 vid 16:19

Det var byigt men fullt åkbart, planing mestadels av tiden. Och så har det äntligen blivit varmt i vattnet, körde med 6,9m² och MTXen. Imorgon är man på plats igen. wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2004 vid 21:26

Måste laga hålet i skrevet på min Onnanielvåtdräkt innan jag ger mig ut. Uppmätte 5,4 grader i vattnet ute vid kusten i söndags. Glider mest runt i nya surfmobilen och känner mig som Kung. Jag är helnöjd Mr Speedo!

• surfen

Medlem
    4 maj, 2004 vid 07:40

Det var gott att höra! Stellan och jag sticker ner till Öland KristiFlygare, fredag till måndag.
    Du får väl ha surfprylarna i bilen så dom kan plockas fram när det kommer en vindby…
    Var på Öland sista April, tyvärr så var det ostlig vind så det blev bara ett par timmar surf.Men men bättre än inget alls. smile.gif
    0,82 med prylarna på taket och fullt i bilen. grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfnet.se rapporterar – Uppsala

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.