Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfnet sms-grupper hur många är med???

• anonym-anvandare

Medlem
    18 augusti, 2003 vid 13:08

• steffo

Medlem
    18 augusti, 2003 vid 14:28

Jag är med.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 augusti, 2003 vid 14:54

Schysst grupp 😉

• calle

Medlem
    18 augusti, 2003 vid 20:15

Jag är med!!
    / Calle

• eriksson

Medlem
    18 augusti, 2003 vid 20:30

Förstår inte riktigt hur det där funkar!? confused.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 07:39

Hejsan,

Man registrerar sitt mobilnummer och sin email och vilka geografiska grupper man är intresserad av att erhålla information från. De geografiska grupperna är av storleken Skåne, Halland, Stockholm etc. Hos surfnet är Stockholm ett landskap!
    När någon kommer till en spot så skickar denne genomtrevlige surfare in en väderrapport till aktuell grupp. Min mjukvara sprider sedan meddelandet till dom medlemmar som prenumererar på information i just den gruppen.
    Det bygger alltså på att medlemmarna är aktiva och skickar in observationer.
    Mera frågor?
    Hör gärna av dig.

Med vänlig hälsning,

Jan Gifvars
    070 881 39 32
    http://www.surfnet.se
    info@surfnet.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfnet sms-grupper hur många är med???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.