Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfpub i Malmö den 10 feb
-
lina wrote:här kommer lite kvalisortbilder från rasmus mobil.
tack för en trevlig kväll hörrni.
special edition material: roliga skyltar en bakisdag på möllan
HAHAHAHA! vilken jubelidiot! som skrivit skylten!
han borde fan vara med i liftass PR-team! -
zoolander wrote:HAHAHAHA! vilken jubelidiot! som skrivit skylten!
han borde fan vara med i liftass PR-team!Jag har redan hyrt honnom till Team-R pr avdelning. so lift ass får hyra han för dyra konsult pengar om de ska få en del av kakan.
-
sidpiraya wrote:Jag har redan hyrt honnom till Team-R pr avdelning. so lift ass får hyra han för dyra konsult pengar om de ska få en del av kakan.
det e harlet att du e steget fore bandana!nu e det snart sommarlov… har du kollat ontop.. hur fet e den nya mystic hjalmen.. san ska jag latt ha! hehe
-
den är faktisk så pass cool att tanken har slagit mig att köra med hjäm, men det har blitt en sån jävla mode grej att skydda huet så jag vill inte vara med på det.
Men tanke på de fyllor man lägger in lite då och då så vet i fan om en hjälm hjälper man är ju redan så skadad i vilket fall 🙂
-
de e därför man ska ha hjälm! måste spara på hjärncellerna så dom räcker till fyllorna.
-
pjoter wrote:de e därför man ska ha hjälm! måste spara på hjärncellerna så dom räcker till fyllorna.
du kör ju även med öronpluppar så cellerna inte smiter ut genom öronen!vad gjorde man inte för att spara?
Logga in för att svara.