Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfpub Malmö
-
Surfpub Malmö
Publicerad av sinclair på 4 mars, 2004 vid 11:42Jag funderar på om vi vindsurfare,surfare och kitesurfare i Skåne skulle träffas på någon pub i Malmö och snacka lite skit. Jag har tänkt att prata med någon sportbar så de kan köra vindsurfing/kitesurfing filmer medan vi inmundigar öl.
Finns det något intresse?sinclair svarade 21 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
visst är det en fin fin idé , men det här med surf filmer brukar skitat sig, själv så har jag erfarenhet att den sociala biten kommer lite vid sidan av. Ögonen har svårt att lämna skärmen. Det blir att man sitter tyst och kollar filmen … vilket kanske inte är fel, men då tappar man ju syftet med att ses på puben. Bara en liten tanke
men visst låter det bra med pubben.
-
Aldrig spottat i glaset, sig till när och var, så hänger man klart på.
Oscar
-
jag kan också följa med hehe
Jag kan ju köra er (fulle gubbar) hem efter ni har supt som örnar
Sedan kan vi ha efter fest hemma hos mig när mamma och pappa sover. S¨å vad tycker ni gubbar??Bra ide va?
-
Klart du ska hänga på, man ska börja tidigt!
Ta nu inte det inlägget på fullt allvar, och visa det inte för dina föräldrar
Oscar
-
hehe det är lugnt.Jag tror ändå inte att ni gubbar vill ha med en 15 åring
-
Iden är skitball! Man kan ju sitta å dela erfarenheter, kolla surftidningar och lyssna på Nada surf. Men varför ska man ha med kajtare? Nog med att dessa människor är udda släkte. De förstör mycket för oss surfare när de ger sig ut och skapar livsfarliga situationer runt omkring. för att nämna nåt är tex det borde inte vara tillåtet å köra kite utan gått i kiteskola eller nåt sånt. Det dem håller i händerna är en kraftmaskin som kan hämta liv när det används fel! I juni svishade en sån jäkel ungefär en meter ovanför mitt huvud. Gissa om jag pinkade i byxor. Killen bad iofs om ursäkt men vad hjälper det. Vet ju redan att det går lite snack om kajtare hit och dit i surfkretsarna och många gånger är dem inte uppskattade. Nu får ni inte tro att jag är fördomsfull-Jag bara återspeglar den situationen jag upplevt ifjol.
-
Jag skall titta lite vad malmös nattliv har att erbjuda och komma ut med ett förslag.
-
Tyvärr kan jag inte trots alla möjliga tweeks inte logga in.
Men jag är iaf gärna på, vore nyttigt att få ta del av er kunnskap som den myfrälsta noob man är…TheLEE
Logga in för att svara.