Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfresa – Kanarieöarna
-
Tja, jag drar till Teneriffa om en vecka, är det nån som har erfarenhet av surf där? Ska bo på sydvästra sidan och den ser ju onekligen bra ut för surf.
/Johan -
Utrustningen på Rene Egli center vid Sotavento håller mycket högre klass…….även på beg sidan. Klart prisvärt.
-
När jag o polarn va där i Januari så bodde vi granne med ett Ving-hotell.
Det var någon sorts lägenhetshotells-historia som fungerade utmärkt.
Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det hette men de va shysst. Betalade 2400:- för en vecka cirkus(me flyg o allt).
Men det var efter 11:e september…. så då var det tokbilligt.
Det finns defenitivt, hör med FritidsResor.Ha d gott
-
Det krävs nog något billigare stuk för oss eftersom vi tänkte bo där i cirkör en månad eller kanske längre.
Fuerte verkar vara ett klassiskt resemål för surfare som heter robinsson eller fredag.. dvs stannar länge. Men man får kanske vara beredd på något högre pris än 100.. =150? Blir 4500 / en månad + resa + mat + utrustning..
Kan man inte hyra en lägenhet av någon, nån borde väl ha kontakter? Kanske ska fråga Jonas på Cutre om han känner till nått… (om han e kvar)
-
Nån som känner till nåt billigt boende i närheten av Sotavento beach ??
-
vet inget om just det men läste i en tidning att många hotell var knutna till charterbolag så att det var bäst att boka boende på hemmaplan
Logga in för att svara.