Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf´s up !!!

• Surf´s up !!!

Publicerad av dala-lama på 19 november, 2007 vid 13:32

Grattis alla som ännu inte har sett Surf´s up på bio, jag ska helt klart se den igen!
    För alla som surfar/windsurfar är denna rulle ett måste.
    Och för dom som gillar animerad film.
    För alla som alltid måste tävla när dom är på vattnet, se den, och dom som vet vad det handlar om, missa den inte…….

Jesper B kommer at älska den!!!

Men surfslusken kommer nog att se den som lite för Kona inspirerad:wink:

Men oj vilken bakåtlutad o soulig surf film !

Att hela filmen dessutom är gjord som dockumentär ger den ännu mer surfkänsla.

Jag ger den 5 Cut backs:cool2:

Per

irieman svarade 16 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • ola_p

Medlem
    19 november, 2007 vid 13:37

Den är grym! (Även om jag tröttnade på att vänta och såg den på engelska innan den kom till sverige)

• tim-eriksson

Medlem
    19 november, 2007 vid 13:55

Bygger lite på Surfing Giants tycker jag 🙂
    Klockren film.

• Oregistrerad

Gäst
    19 november, 2007 vid 14:25

@Tim.Eriksson 429481 wrote:

Bygger lite på Surfing Giants tycker jag 🙂
    Klockren film.

vinn biiljetter till filmen på surfsession.se

• jester

Medlem
    19 november, 2007 vid 14:28
    Ola_P;429477 wrote:
    Den är grym! (Även om jag tröttnade på att vänta och såg den på engelska innan den kom till sverige)

Huh? Finns väl inte en animerad film som blir bättre av att dom snackar svenska? *hrrr* Bert-Åke Varg är ju med som röst på varannan svensk dubbning.

Filmen har jag inte sett ännu, men den ligger o göttar till sig hemmavid för tillfället…

• ola_p

Medlem
    19 november, 2007 vid 15:10

Det syftade mest på att jag tröttnade på väntan, snarare än språket. Dubbat är ju värdelöst.

• jester

Medlem
    19 november, 2007 vid 15:44

Ahhh.. blev lite orolig där ett tag… 😀

• emil_h

Medlem
    19 november, 2007 vid 15:56

Såg den precis! Trodde den skulle vara lite mer av den barnsliga sorten pga animationen, men den var ju riktigt bra! Skön film helt enkelt. 🙂

• schnitzler

Medlem
    19 november, 2007 vid 16:33

jag tycker den var rätt härlig men blev samtidigt ganska besviken då dem typ har koppat gamla North shore klassikern rakt av

• jonatan

Medlem
    19 november, 2007 vid 18:51

@Jester 429484 wrote:

Huh? Finns väl inte en animerad film som blir bättre av att dom snackar svenska? *hrrr* Bert-Åke Varg är ju med som röst på varannan svensk dubbning.

Filmen har jag inte sett ännu, men den ligger o göttar till sig hemmavid för tillfället…

Djungelboken är den enda jag känner till som är bättre på svenska.

Det mesta “surfsnacket” gör sig knappast på svenska så jag kan tänka mig att översättningen blir lite märklig och en hel del går förlorat.. Men översättningen är väl till för dem som inte förstår engelska och då är det nog annat än fyndig dialog som intresserar.

• irieman

Medlem
    19 november, 2007 vid 19:53

@Dala Lama 429474 wrote:

Grattis alla som ännu inte har sett Surf´s up på bio, jag ska helt klart se den igen!
    För alla som surfar/windsurfar är denna rulle ett måste.
    Och för dom som gillar animerad film.
    För alla som alltid måste tävla när dom är på vattnet, se den, och dom som vet vad det handlar om, missa den inte…….

Jesper B kommer at älska den!!!

Men surfslusken kommer nog att se den som lite för Kona inspirerad:wink:

Men oj vilken bakåtlutad o soulig surf film !

Att hela filmen dessutom är gjord som dockumentär ger den ännu mer surfkänsla.

Jag ger den 5 Cut backs:cool2:

Per

Håller med!

Såg den med kidsen igår på bio och den var riktigt bra, mycket soul!

Irie Man

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf´s up !!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.