Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfs up – Karlstad
-
Var nog inte mer än 12 i medel men jävlar vilka byar som kom in,.. de var säkert över 15. Jag tror Herik iaf har hitta taket för sin speed 10 he he
-
Var försiktiga, var en 32 årig kille som omkom igår i Oslofjorden i en kiteolycka.
-
Några som är sugna på att åka ner till västkusten nästa helg, förslagsvis Varberg. Hyra en stuga och bo i. Skulle vara kul om vi fick ihop en bil,.. ett par hyvens killar från Östergötland kanske också kommer med.
-
Gott, Henrik är säkert också på. Jag tycker vi kör Bomstad
-
Drar ni till Halland i helgen? Annars är jag sugen på att dra ut på söndag om vindprognosen bättrar sig till dess. Getingberget kanske kan bli något.
-
Det rör på sig.. nån som har lust att sticka ut idag (onsdag)
-
Någon som tänkt sig en tur till Bomstad lördag eller Söndag?
-
Jag o J-O tar nog en tur dit imorn. Men jag kan inte i helgen (skall faktiskt inte till Göteborg )
-
Gör ett nytt försök lördag eftermiddag eller söndag. Ser lovande ut. Någon mer som är intresserad? Sista chansen i Karlstadtrakten för oss utan torrdräkt eller tjocka våtdräkter. Förra helgen bjöd på för lite vind runt Karlstad.
-
Fick kört en kort tur på Mörudden i ösregnet igår. Tar en tur ut till Bomstad nu. Bara att komma.
Logga in för att svara.