Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › surfschoolanzarote
-
surfschoolanzarote
Publicerad av anonym-anvandare på 31 oktober, 2005 vid 15:26tjo har lite planer på att att gå deras skola och unrdrar om nån har några bra/dåliga erfarenhetr om dom som ni kan tro att jag kan ha nytta av..
sbjorne svarade 19 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar -
3 Svar
-
Hallåj
Jag var där en vecka i Dec förra året.
Tyckte det var helbra!!
Tim som håller i det e kanske lite speciell, men himla rolig..
och dom andra lärarna han hade då var helbra!
Pedagogiskt och fint och dom fick en verkligen att SURFA tämligen fortKan varmt rekommenderas!!
/B
-
låter ju bra:) ska nog åka dit i början dec och stana i 3 veckor så förhoppningsvis så kommer man att lära sig lite..
tycker du att jag ska anmäla mig över internet här hemifrån eller är det lättare och kanske bättre att göra det på plats? när man har gått kursen finns det möjlighet att köpa bräda där så man kan fortsätta surfa? eller ska jag köpa en hemma och ta med mig ner? och till sist har du nått bra flygbolag att rekomendera?ojoj, mycket och rörigt blev det men är väldigt tacksam för svar!!
-
Det bästa är nog att anmäla sig i förväg. Jag ringde och pratade med dom, vilket funkade fint.
Går säkert bra att mejla med.
Jag bokade även boende i Caleta de Famara via skolan (kan man bara göra om man ska gå kurs) fick en sjysst 3 rumare, så e man nåra stycken blir det ju billigare för man betalar för lägenheten…Det finns nog bräder att köpa där, men dom är nog inte billigare än här hemma…
Tim som har skolan har mycke känningar i UK som kan göra custombrädor till vettiga priser….men det får du i så fall prata med Tim om.
Han har bra koll på vad man behöver.
Under kursen ingår brädhyra, sen kan du förmodligen fortsätta hyra bräda av skolan om du vill..Jag köpte en sistaminutenbijett med fritidsresor, me de e ju bara å kolla runt…..
Hoppas du får en go tur!!
Logga in för att svara.