-
Surfshops in London
Jag skall till London nästa vecka och undrar om någon känner en bra surfshops där?
Hur ser UK priserna ut jämfört med Sverige?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfshops in London
Jag skall till London nästa vecka och undrar om någon känner en bra surfshops där?
Hur ser UK priserna ut jämfört med Sverige?
Dom priser jag sett i engelska surfblaskor är milt utryckt “hutlösa”. Du gör nog bättre i att ta med dom surfprylarna du har och kränga av dom och köpa nytt här hemma för pengarna.
Jepp.. är för tillfället bosatt på den nästa största brittiska ön och kan säga att det är dyrare här. Köp grejerna i Sverige istället!!!
// Eirk
Svar till:
kan säga att det är dyrare här. Köp grejerna i Sverige istället!!!/ Eirk
[/ QUOTE ]
Hade inte köpa.
Ville bara veta. Eller få en bekrätelse på det jag hade sett i engelska tidningar.Jag skulle ändå gärna besöka en affär för att kunna få klämma på lite 05-grejer. Förutom Poppos grejer är det brist på den vara här i Uppsala.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfshops in London
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.