Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ”surfshorts”

• ”surfshorts”

Publicerad av anonym-anvandare på 23 februari, 2003 vid 14:16

tjena, tänkte höra om ngn kände till en bra affär i Sverige eller utomlands med bra hemsida som man kan beställa ifrån som har snygga ”surfshorts”.

har slitit ut mina gamla, riktigt schysta, men de inhandlade jag i USA när jag var där, och nu hittar jag inga nya här i Sverige, så en bra hemsida med snygga shorts som man kanbeställa ifrån, finns det ngn sådan?

//Gustav

benny svarade 22 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2003 vid 17:39

köp ett par kookaburra

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2003 vid 18:01

adress?

• benny

Medlem
    23 februari, 2003 vid 18:34

Tjenare Gustav.
    Vi har ett par par ”convertible” pants från Bump n’ jump för 1095:- pengar(kika in på Skid.Nu .
    Den är vaderad i baken och på smalbenen för extra skydd.
    Annars om det är lite vanligare surfshorts du e ute efter så om man har tur kan man hitta bla quiksilver i vanliga Intersport butiker.
    MvH Benny
    Benny@skid.nu
    Skid.Nu

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ”surfshorts”

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.