Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfshorts utanför våtdräkten

• skotten

Medlem
    21 december, 2006 vid 14:58

@Fredrik no1 355401 wrote:

Jag har ställt frågan förr men utan att få något vettigt svar. Var kan man köpa boardshorts som är stora nog att ha utanpå Pyron?

Ok I was over at Kents a couple of weeks ago and we were rummaging through boxes of next years stuff..

He has I think 4 models of shorts for next year from Mystic, they are all really great looking and you can buy two pairs for the price of one pair of Quicksilver or whatever.. He has loads of sizes but if in doubt, go see him with your wetsuit on for a chat…. (you guys know I was joking about wearing the wetsuit right)

http://www.ontopsports.com (he hasnt updated the site with the new shorts yet)

• gurra_g

Medlem
    21 december, 2006 vid 15:42

Jag kör med shorts för den goa känslan! Jag får mer surfingkänsla när jag kör med ett par slappa surfing shorts utanpå den tajta neopren kondomen…
    Jag tycker förresten att det ser tyskt ut att köra utan 😉

• skejtar_henke

Medlem
    21 december, 2006 vid 16:10

hahah fan det är tvärt om.. Finns ju fan inge mer tyskt än shorts utan på våtdräckt. Vilken surfare har du sett med shorts utanpå våtdräckten? Just det. INGEN som man kan vid namn i alla fall… Då menar jag inte din polare.

• jonaish

Medlem
    21 december, 2006 vid 16:49

Hur många har surfshorts utanför våtdräkten för att andra har det (grupptryck) ?

Det ser mer normalt ut med shorts och mer naket om man inte har shorts…

• kasimir

Medlem
    21 december, 2006 vid 17:15

Helt rätt om man är clown, spika fast ett par skor stl 54 på brädan också så är man fan “dope”

• dsl

Medlem
    21 december, 2006 vid 17:32

vem var först? minns inte när fenomenet började, inget man hade när man vindsurfa iaf, även om det smittat av sig även där nuförtiden

• krillan82

Medlem
    21 december, 2006 vid 17:37

skotten var i alla fall först med kallingar…

• danneman

Medlem
    21 december, 2006 vid 17:57

Vet ni hur man känner igen en kiteare på stan?

• kasimir

Medlem
    21 december, 2006 vid 18:06

@Dannnek 355498 wrote:

Vet ni hur man känner igen en kiteare på stan?

De e humor de e humor de e humor!

• stebe

Medlem
    21 december, 2006 vid 19:15

Curry! Jag kan se att du har röstat på två alternativ. Förklara dig?

• snoken

Medlem
    21 december, 2006 vid 21:28

Eddi Vedder var kung på sin tid o jag har hört att Grungen e tillbaka, så varför inte! (ni som e för gamla eller för unga så gick pearl jam sångarn med långkalsonger o shorts)

• skotten

Medlem
    21 december, 2006 vid 21:54

ooh someone actually remembers pearl jam!…

• curry

Medlem
    21 december, 2006 vid 21:56

hahaha damn you old stebe!
    när jag kör unstrappd surfstyle i vågor har jag aldrig shorts (alla dom typ 5 gångerna) men när jag kör mina hårda bindnigar måste jag fan ha shorts utanpå för jag har så megafet ghetto-bred stance så d ser så jävla cp ut utan(man kan även ha mer häng än vanligt utan att butt cracken syns, vilket är ett plus)….det är min förklaring…och jag står för d!! bitchezzz!!!!

ps. häng på till karibien…jag drar till coche 25 jan och stannar 1 1/2 mån, sen till cabarete o då kommer troligtvis hatten och donD över, då blir det kapten morgan som styr skutan!!!

• kasimir

Medlem
    21 december, 2006 vid 22:51

@skotten 355547 wrote:

ooh someone actually remembers pearl jam!…

Pearls jam wonder what that was made from 😉

• skotten

Medlem
    22 december, 2006 vid 00:27

hahaha yeah talk about having a funky grandma….

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfshorts utanför våtdräkten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.