Senaste nytt Forums Vågsurfing surfställe nortälje nordlig vind

• surfställe nortälje nordlig vind

Publicerad av zucko på 18 augusti, 2011 vid 22:39

Hej, jag undrar om det är någon som vet om det finns ett vågställe nära sthlm på nordlig vind typ runt norrtälje. Har frågat runt lite när jag vart ute och det ska ju finnas något har jag fått tips om har dock lyckats glömma bort namnet sedan så har inte kunnat leta rätt på det på nätet. Vet att folk inte brukaar vara så villiga att outa vilket jag kan förstå men det kommer ju nog bli fint lördag å e verkligen taggad på att surfa. Om någon skulle kunna dra iväg ett pm med lite hjälp skulle det uppskattas stort
    Peace Zucko

mr-jibe svarade 13 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • surfgurf

Medlem
    23 september, 2011 vid 12:27

Tja.

Fick du något tips om surfställe nära Norrtälje? Är nämligen också på jakt efter det. Har funderat ut på Grisslehamn?

//Gustav

• mr-jibe

Medlem
    24 september, 2011 vid 12:36

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing surfställe nortälje nordlig vind

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.