Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfstore.se ny hemsida !
-
Surfstore.se ny hemsida !
Publicerad av surfstore-se på 13 juni, 2007 vid 10:36http://www.surfstore.se – Kika in för ett kanon erbjudande på Waroo och Skywalker.
fesen svarade 17 år, 10 månader sedan 15 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Not Found
The requested URL /iframe-facknstrong.htm was not found on this server.När man klickar på brädorna för att få reda på priset
-
man skulle kanske göra en webbshop, om du säljer grejer på din kan det ju inte va så svårt
-
@gogga 389981 wrote:
Not Found
The requested URL /iframe-facknstrong.htm was not found on this server.När man klickar på brädorna för att få reda på priset
Vad snackar du för gojja? Du har nog knas på linan för jag får inget fel när jag går in på de olika modellerna och sen behöver man inte klicka mer, priserna står till höger…
-
hengo;390043 wrote:fan Waaro PRO, så sjukt billigt kanske skulle byta.
Dumfan, vanliga waroo är billigare, och antagligen bättre an vad du nu kör på för sketet märke.
-
@Lärs 390042 wrote:
Vad snackar du för gojja? Du har nog knas på linan för jag får inget fel när jag går in på de olika modellerna och sen behöver man inte klicka mer, priserna står till höger…
aaaa, min webläsare hade sparat den gamla sidan….
-
Du kan nog betala av genom o städa på lagret hos boysen… eller steka lunchpannkakor till Björn.
-
Det är samma snubbe som gjort grunkan du har som avatar, Rubiks kub, som har gjort Warooproo, Kuben fibre kallar dem materialet. Gör att man kan vrida och vända på den så får den olika färger och så har den smal leading edge nått som är bra när man ska kroka ur för den har hög AR
-
Fasiken! Flysurfer börjar ju framstå som ett budgetalternativ 😉 Skulle vara sköj att testa en såndäringa PROdrake någon gång. Finns det några sådana i Svea Rike?? Walle kanske??
Send them to da Island / TOBAS
-
Vare inte Best som gjorde sig kända för att skippa massa mellanhänder och bara sälja billiga kites på nätet en gång i tiden?
Det är som jag alltid sagt sant ”det var bättre förr” !
Logga in för att svara.