-
Surftryck/grafisk konst
Tjena!
Jag har startat upp ett litet tryckeri/grafisk byrå, mest som en sidoverksamhet till vår designbyrå, där jag gör sånt jag tycker är kul. Men, jag tänkte kränga grejerna med, och det kommer att bli en del tryck med surftema. Först ut är en spotguide över Halland (som är en grafisk version av http://spotguide.kicks-ass.net), och senare kommer jag att fixa åtminstone även Skåne och Gotland.
Jag håller på att sätta upp webshopen (eller, inte jag, utan folk som kan) men under tiden har jag testtryckt och fixat, och säljer nu Surfspot Halland för en billig slant. Kolla in mig på facebook:
170kr/st för Tryck #002 “Surfspots Halland”, tryckt på halvblankt papper, 250g. 30cm × 42 cm. Passar perfekt till ramar på 40×50 med passepartout eller ramar i A3 format (allt finns på ex Gallerix).
Ring/sms:a på 0708347093 eller släng iväg ett mail på mans.broman@rutgerdesign.se. Eller kommentera/meddela här. Trycken hämtas upp på Drottninggatan 28, Varberg eller skickas efter överenskommelse. Frakt tillkommer isf.
Erbjudandet gäller så länge mitt begränsade lager gäller sedan blir nästa chans inte förrän webshopen är klar!
Logga in för att svara.