Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfvitsar
-
Ja jag såg att dom väntade vid VÅGmästarplatsen.
Fan du har ju sämmre humor än mig.. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst26 april, 2004 vid 15:08 -
Där ligger det ju faktiskt tom en polisstation!
Nä, nu drar jag! /nico
-
Varför beställde singeln en ny starboard?
Därför att de va en FreeSex.
Varför blåser det alltid, typ, för lite.
Därför.
nä, för sent…. fan oxå
-
-Vet du vad det är för skillnad mellan en formulafena och en rakapparat??
– Nä…
-Blir inte det skitjobbigt när du ska raka dig???JohanC
-
Det var en tysk, en engelsman och bellman som skulle tävla i kite.
Tysken tog fram den senaste och modernaste draken av årsmodell 2004 inhandlad hos surfers paradise för skitdyra pengar.
– Oh oh, skrattade engelsmannen och tog fram sin prototyp drake i kolfiberduk direkt från ett hemligt loft på hawaii.
– Ich vill gewinnen i alla fall, osade tysken.
Sen kom bellman och plockade fram en sopsäck……
######
-
Svar till:
Tysken tog fram den senaste och modernaste draken av årsmodell 2004 inhandlad hos surfers paradise för skitdyra pengar.
[/ QUOTE ]
Måste va den nya Nitro i så fall -
Dude tack för festen.. Tror jag glömde min Digikamera någonstans i din herrgård.
-
vad är det för skillnad på en windsurfare och en kiteare ?
windsurfaren är över 40 och skitsur för det kommit nått nytt och han har knappt lärt sig gippa..
Kitearen är nöjd o glad för han har fler dagar på vattnet, och han får all uppmärksamhet på beachen av bichen.
(nu blir det klart ett jäddra liv)
-
Nämen är det inte Herr Tyf….
Trodde du visste bättre än att börja med sånt här skitsnack!
Å andra sidan så har jag en känsla av att det kan ligga en hel del ironi och provokationsönskan i dina ord, din lille grek-olje-kung!
Ska försöka snickra ihop plattan vi snackade om i SA innan helgen, då vi förhoppningsvis träffas på “Dogge” (prova-på-dagen)?
Ha det gött tills dess gosse !Flash…
-
Blir nog inget jäddra liv här. Vindsurfare är över 40 och har full koll på testosteronet.
Visste förresten inte att kiteare var ute efter hundhonor (bitch stavas det förresten)
/Vindsurfare snart 38
-
Haha du är rolig du, jag skulle säga att de flesta kajtare (här i Karlstad & Arvika) är nog över 40.
Troligen 40 års krisen och en önskan att bli yngre.
Sen står de och hoppar runt lite på stranden på boomstad och försöker komma ut på vattnet (har inte sett många lyckats komma ut). Däremot punktera draken genom pålar och annat kul. haha
Själv så är jag 23 och susar fram över vattnet medans de snubblar runt och försöker minnas ungdommens fagra år.Och skilnaden mellan vindsurfing och kajt är soul… något som kite tycks sakna fullständigt när man snackar med dem. Antingen är de snorungar som knappt får köpa bärs på konsum eller gubbar som vill bli coola igen, inget flow alls i dem.
Det är min mening iaf.
Logga in för att svara.